Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Hej tjejer nu är jag tillbaka, för er som har missat att jag varit borta ett tag o vart jag har vart: Har flyttat till hus med min sambo. Tog 3 veckor för oss o få internet!!

Jag har saknat er o den här tråden massor!!

Jag måste ju ha missat en massa nu när jag inte varit inne är det någon som kan uppdatera mig lite???

Idag är det 20+0 för mej!! Magen bara växer, finns lite nya bilder i mitt galleri om nån e nyfis.

Tbmh: Tror att dem uppgifterna som finns på mej är fel, blev ändrad efter ul till 17 juli från 13e juli.

• Vallmar

tbmh: Tack!!!

Vad är det som har hänt här egentligen, vart har beckah tagit vägen?
    Har ju varit borta 3 vecka så man blir ju lite snurrig...

• Vallmar

Okej då förstår jag...usch va trist..

Oh va härligt mjukis82, Grattis!!

• Vallmar

Trollie: Ordning, vad är det???Flört
    Neh än så länge är det mycket kvar, tror inte heller vi kommer vara klara om ett år, hehe.
    Känns som man vill prioritera bil, barnvagn, barnkammare o möbler som ingår där, så resten av huset får vara lite som det är just nu.

• Vallmar

Jag är alltid sugen på choklad numera...Kladdkaka o brownies...mums
    Fast smågodis har jag bojkottat helt föruttom riktigt salt.
    Va olika det kan va...Hihi

• Vallmar

Vi har funderat på En Jonathan eller en Oliver fast tjejnamn har vi inga direkta...
    I släkten börjar vi alla på bokstaven M antingen i andranamn eller tilltalsnamn.(tjejnamn)

Eftersom sambons morfar heter Lennart o min pappa också i andranamn så blir det nog
    Bo Jonathan Lennart eller Bo Oliver Lennart:)

Har ni några förslag på tjejnamn som börjar på M som inte är marianne, marie, minna, mary, margareta, maria

• Vallmar

Emmyss: Tycker nova verkar finfint eller Neo om det blir en kille, då e de inte samma begynnelsebokstav som alla andra namn;)

Karinh: Mys me sparkar. Jag kände mina första för några dagar sen bara o nu längtar jag hela tiden efter dem:)

LindaoJohan: Du kan ju faktist skryta med att du bär på Johans barn och det gör inte hon!!

• Vallmar

Oj här händer inte så mycket...Min syrra har fått maginfluensa så jag tänkte ladda med en whiskey som jag alltid gör med risk för smitta å kräkfobi.
    Men kom ju på att jag är gravid jue. He he.

Vårat kylskåp har gått sönder o vi har bara bott här i 3 veckor, suck, så finns inte mkt o äta:(

Har kikat runt på lite magar, så fina allihopa!!!

• Vallmar

Halvblod!, så klart du ska beklaga dej här, vi om något förstår ju dej!!

Måste också beklaga mej lite. Vårat kylskåp gick sönder i förrigår. Helt plötsligt var all mat fryst! Så igår bar det iväg till kungens kurva, media maarkt. Det är en liten bit för oss o åka från vaxholm. När vi kommer fram drabbas jag av sammandragningar så jag knappt kan gå, det kändes liksom som ett bälte drogs ihop längs ner av magen och det gjorde ont i ryggen också, vid svanken. Är det verkligen normalt???
    Så det var bara o vända hem igen. I morse åkte vi dit igen o fick äntligen köpt kylskåp.

Stora nyheten igår var att fly me gick i konkurs. Min sk bästa väninna jobbar där. Varje gång jag ringer henne numera så verkar hon upptagen. Det har hänt flera gånger att jag ringer o hon säger att hon ska ringa mej senare men inte gör det. Allt detta började sen jag blev gravid. Jag kanske inbillar mej men vi har verkligen glidit isär sen dess. Hon känns på något sätt frånvarande. Kanske har jag förändrats å det inte alls är hennes fel, jag vet inte...Ohh suck blir så deppad. Hon har inte hört av sig på 3 dagar nu så jag vet inte ens om hon har nåt jobb ändå känner jag att nu får hon höra av sej när hon har tid o prata! Eller va tycker ni?

Förlåt det blev lite långt....Hoppas nån orkar läsa iallafall.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3