Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Neh hon har ju inga barn själv och tror att det är där problemet ligger lite. Hon är 33 år och har ingen man eller inga barn... Jag som är 25 har sambo, hus o bebbe är på väg så jag tror hon är väldigt avundsjuk...

• Vallmar

Mammab: Varför inte kockutbildning då? De låter som du skulle bli en utmärkt kock;)

Jag har klämt i mig pasta med pesto och mozzarella, 1 wienerbröd o en glassbåt nu:)
    Spyfärdig, yes u name it.

Tbmh: Det är bara o slå till!!

• Vallmar

Många kramar till dig pusselbiten!!

• Vallmar

Då är det inte bara vi som är ute efter bil nu alltså!! Vi har ingen heller men jag kan ta företagsbilen för det mesta när man ska hanlda o åka någonstans.
    Vi har kollat på citroen C5, är fullkomligt förälskad i dem men hittar inga till bra pris i Sthlm.

• Vallmar

Godmorgon tjejer!!

Idag är det soligt och vackert väder här i Vaxholm så det blir nog en promenad med sambon!
    Fina magar alla har, var inne o kikade i fototråden. La in en i min fotosida för några dar sen men det är nog dags med ny snart.

Gu var rolig med mässa, vi ska gå sista helgen i april på barnmässa i Sollentuna.

Solstraalen: Tycker du ska kontakta din bm och se om det finns något du kan göra åt dina besvär!!

Ha en bra dag!!

• Vallmar
    Jessa6 skrev 2007-03-11 11:42:08 följande:
    Jen2006: Vi har också tänkt att gå på profylaxkurs, har precis öppnat en massa kurser här och allt som kan hjälpa till är bra!I går var jag på födelsedagsfest, sådär kul, jag åkte hem efter två timmar. Var väl 20 personer och 9 av dem röker. De tyckte att det var så kallt ute på balkongen och tjatade sig till att få röka i köket och det fick de till slut för han som bor där. Man kan ju säga så att lägenheten fylldes med rök, han har ingen fläkt utan bara en lucka (ni vet i gamla lägenheter) så då drog jag hem, så jäkla äckligt!!!
    Hallå!!! Såg dem inte att det var en gravid kvinna i huset eller?? Man ska inte röka när en gravid kvinna är i närheten. Du borde gett bassning åt honom och åt rökarna!!
  • Vallmar
    Vickyb skrev 2007-03-11 12:24:14 följande:
    Är deprimerad!Orkar inte leva kvar med min sambo.. orkar inte längre! Står inte ut med allt tjöt och gnabb varje dag.. Bråk om hur vi uppfostrar våran dotter. Det är fruktansvärt dålig stämning mellan oss jämt och jag vill inget annat än att försvinna här ifrån med dottern, bo i en egen lägenhet och slippa se han!! Det har varit så länge, men det blir ta mig fan värre för varje dag! Vill bara sticka! Är det hormonerna som tar ut svängarna i en rejäl kurva eller är det riktiga känslor!? Vad skall jag ta mig till? Är så himla trött på honom.Var bara tvungen att skriva av mig lite.. *suck* ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Kan vara hormoner men det kan vara känslor...Va tråkigt för dej gumman. Du får ta ett allvarligt snack med gubben din. Det värsta är tycker jag att när man är gravid är det så svårt att diskutera. Man börjar lipa lätt o humöret rusar iväg. Eller skriv en lista över allt du är missnöjd med och då är det viktigt att inte dua honom!! Skriv isf jag blir arg när vi bråkar så mycket, jag blir trött på vårat.....osv(dr phil tips)
    Håller med copernicus om det där med att det ibland bara vänder sig när sambon försöker kyssa en å det är nog absolut hormoner som spökar.
    Hoppas det löser sig.
    Kramar
  • Vallmar

solstaalen: Det var jag som skrev att du borde prata med din bm. Jag får också ont i magen när jag går fast inte förrän jag går lite fortare men så länge jag går långsamt funkar det.

• Vallmar

Solstraalen: Jag får som håll, det börjar dra i magen men presis som du så gör de mindre ont när man går långsammare..Har antagligen med muskler eller ligament att göra då vi verkar vara fler som har det.

Suck jag börjar jobba snart... Ska jobba hela dagen o kvällen...blä

• Vallmar
    jennsans skrev 2007-03-12 09:58:19 följande:
    åhhh sååå sur idag.. sitter här vid dator och läser allt roligt som skrivs sen så ser jag grannhunden springer in på våran tomt gör sina behov *nr 2* och sen springer iväg igen.. den hunden springer verkligen överallt och ägaren har ingen som helst koll på hunden! sambon funderar allvarligt på att ta hem hagelbössan *sucka stort*jag vågar ju inte gå ut med min katt (i koppel) då denna hund springer lös. vet ju att den inte gör min katt något men katten kommer klå upp hunden så det står härliga till *såååååå arg* varför kan man inte fixa staketet så den inte springer igenom eller för tusan ha sin hund kopplad???sorry långt och of topic.. men behövde skriva *less*
    Fy skäms åt din granne. Varför tar ni inte ett snack me honom?? Lr rättare sagt skäller ut honom!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3