Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Gomorron alla vackra gravida!!

Här är det sol idag men än så länge är det bara 5 grader.

Zandrisen: Jo jag drömmer mardrömmar jämt. Typ att jag glömmer bort att jag är gravid o super mej redlös o sen vaknar upp o har fått mf...usch...
    Va najs me äggmacka:)

• Vallmar

Har ni haft problem med fl dem senaste dagarna?? Det är jätteofta jag inte kommer in nu o bara får upp en sida där det står att fl har för många besökare just nu o jada jada...

Snyft nu var man ensam igen... Sambon jobbar hela påskhelgen, så tråkigtLedsen

• Vallmar

Hmm fast det är ändå konstigt för nu står det attt det är cirka 1870 inne o ibland när man kommit in på stört har det varit nästan 3000 st!!

Vickyb: Jo man får ju se det som så, sen får jag skylla mig själv som valde en kock, hehe. Dem jobbar jämt. De e bara o vänja sej.

Min lilla har nästan inte sparkat något dem senaste dagarna, tror den sover mer nu än förut. Fast sen när den satt i gång me böket så känns det som det är helrenovering där inneSkrattande

• Vallmar

Dem får ta o uttöka servrarna lite helt enkelt, man blir ju tokig när man inte kommer in här, abstinens som vickyb skrev. Hehe.

Norrbagge: Var inne o kikade på maggen. Tyckte den var rund o fin!

• Vallmar

Men hallå nu börjar det snöa här!! Jag satt ju ute i solen bara för en timme sen...

• Vallmar

Gomorron tjejer!!
    Jo då har varit upp sen sju. Gav sambons hans påskägg i sängen.
    Spelar go o härlig hårdrock på högsta volym:) Så skönt me hus.

Nu ska jag baka påsktårta till svärföräldrarna.

GLAD PÅSK!!

• Vallmar

Tihih japp snart ska den inhuggas!!

Nu måste jag kila.

Ha en bra dag allihopa

• Vallmar

Hej Tjejer

Just hemkommen från mammas o pappas landställe!!

Idag är det 100 dagar kvar till beräknad förlossning La ut bild i fotoalbum.

Hoppas alla har haft en angenäm helg. Nu ska jag gå o laga lite middag så kikar jag in lite senare.

• Vallmar

Tbmh: Ja vi har köpt en v50. Vi är jättenöjda. Den vi har köpt går jättefint, bra komfort, inget som har gått sönder eller verkar konstigt. Färddatorn säger till om man behöver fylla på spolarvätska eller om något annat är knas. Min sambos pappa har jobbat på volvo o säger att det är en av de bästa volvobilarna.
    Något jag tycker är bra är helljusena. Man ser otroligt bra med dem.
    Har ni hämtat eran v50 ännu? Vad tycker ni isf?

Jag o gubben tänkte ta oss till IKEA till nästa löning.  Vi behöver ju köpa spjälsäng, skötbord å annat nödvändigt. Längtar...:)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3