Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Jag ska till www.yasuragi.se ikväll med sambonGlad

Dem har varmvattenpool ute

• Vallmar

Hallå tjejer!
    Hemma igen efter övernattning o spa på yasuragi, det var grymt skönt. Kan verkligen rekommendera er att åka dit!!

Gick på en behandling som hette balans för mammor. Den var anpassad efter gravida å först fick jag en fot o vad inpackning som är jättebra för svullnad. Sen fick jag en mask på magen som låg på hela behandlingen. Sen fick jag ansiktsmassage o en ansiktsmask som låg på medan jag fick fotmassage:) Låter inte helt fel va??

Här snackas det både ena och det andra ser jag. När det gäller VIKT: Jag äger ingen våg av anledningen att jag alltid pekat på övervikt fast jag egentligen bara haft muskler o kraftig benstomme. Nu däremot så är det nog inte så mkt muskler längre:)

SOLSTRAALEN: Va tråkigt för dej det där med Saga. Kämpa för o få en undersökning. Skönt och få veta om det är något eller om hon bara är sjuk ofta!

Vickyb: Önskar jag hade men kocken i huset är inte hemma;)

Teen: Gu va kul med bröllopsplaner!! Man blir riktigt avis...

Mjukis82: Skönt att det inte blev någe mer än mensvärk utav det, lite för tidigt kanske:)

• Vallmar

Såg att SyrranH fyller år idag jue.

Grattis!!

• Vallmar

Jessa6: När det gäller katten... Det låter ju som katten kanske fått någon sorts av demens eller förvirrng o inte känner igen den andra katten.

Va förbannad jag skulle bli om jag fick höra något sådant!! Vilken bm, usch!!

Fick frågan om jag väntar tvillingar häromdagen också. Hade 24 i sf i v 25 så jag är ju inte särskilt stor, däremot är jag ju bara 1.54 så magen kanske ser mkt större ut.

• Vallmar

Ja det där med hp  verkar ju vara helt sjuuuuukt.
    Lindisen81: Tror att det beror på vad du är sjuksriven för när det gäler o få beviljat från fk.
    Om jag inte får min hp beviljad ska jag se till o bli sjukskriven för svår stress eller liknande som är farligt för barnet. Va ska jag annars göra, kan ju inte gå o städa me magen hur länge som helst.
    Min syster fick inte beviljad hp o överklagade till länsrätten. Hon fick då rätt. Tycker alla som känner sig orättvist dömda ska göra det.

• Vallmar

Oj då men då har du redan köpt en del grejer Solstraalen.

Vi har allt kvar o köpa förrutom bilbarnstol.
    Kanske kommer få en del av min syster också.

• Vallmar

Vi har bestämt oss för vagn nu så den ska vi åka o beställa i helgen. Efter nästa löning tar vi spjälsäng o skötbord med tillbehör.
    Kläder har vi ju en del men hoppas att få lite också:)

Men hej theresa1, undrade vart du höll hus;)

• Vallmar

Hur länge ska du fortsätta jobba theresa? Du måste tänka på din stackars kropp:)
    Du borde väl få hp som personlig assistent?

• Vallmar

Ja undrar också vad som hänt mammab...konstigt. Hon måste må dåligt eller något verkar det som. Hoppas ingenting står allvarligt till me bebben..

Mammab: Om du läser detta, Stora Kramar

• Vallmar

Jessa6: Guu va tråkigt!! Jättefin katt

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3