BF Juli-07 Nr3
Jag ska till www.yasuragi.se ikväll med sambon
Dem har varmvattenpool ute
Jag ska till www.yasuragi.se ikväll med sambon
Dem har varmvattenpool ute
Hallå tjejer!
Hemma igen efter övernattning o spa på yasuragi, det var grymt skönt. Kan verkligen rekommendera er att åka dit!!
Gick på en behandling som hette balans för mammor. Den var anpassad efter gravida å först fick jag en fot o vad inpackning som är jättebra för svullnad. Sen fick jag en mask på magen som låg på hela behandlingen. Sen fick jag ansiktsmassage o en ansiktsmask som låg på medan jag fick fotmassage:) Låter inte helt fel va??
Här snackas det både ena och det andra ser jag. När det gäller VIKT: Jag äger ingen våg av anledningen att jag alltid pekat på övervikt fast jag egentligen bara haft muskler o kraftig benstomme. Nu däremot så är det nog inte så mkt muskler längre:)
SOLSTRAALEN: Va tråkigt för dej det där med Saga. Kämpa för o få en undersökning. Skönt och få veta om det är något eller om hon bara är sjuk ofta!
Vickyb: Önskar jag hade men kocken i huset är inte hemma;)
Teen: Gu va kul med bröllopsplaner!! Man blir riktigt avis...
Mjukis82: Skönt att det inte blev någe mer än mensvärk utav det, lite för tidigt kanske:)
Såg att SyrranH fyller år idag jue.
Grattis!!
Jessa6: När det gäller katten... Det låter ju som katten kanske fått någon sorts av demens eller förvirrng o inte känner igen den andra katten.
Va förbannad jag skulle bli om jag fick höra något sådant!! Vilken bm, usch!!
Fick frågan om jag väntar tvillingar häromdagen också. Hade 24 i sf i v 25 så jag är ju inte särskilt stor, däremot är jag ju bara 1.54 så magen kanske ser mkt större ut.
Ja det där med hp verkar ju vara helt sjuuuuukt.
Lindisen81: Tror att det beror på vad du är sjuksriven för när det gäler o få beviljat från fk.
Om jag inte får min hp beviljad ska jag se till o bli sjukskriven för svår stress eller liknande som är farligt för barnet. Va ska jag annars göra, kan ju inte gå o städa me magen hur länge som helst.
Min syster fick inte beviljad hp o överklagade till länsrätten. Hon fick då rätt. Tycker alla som känner sig orättvist dömda ska göra det.
Oj då men då har du redan köpt en del grejer Solstraalen.
Vi har allt kvar o köpa förrutom bilbarnstol.
Kanske kommer få en del av min syster också.
Vi har bestämt oss för vagn nu så den ska vi åka o beställa i helgen. Efter nästa löning tar vi spjälsäng o skötbord med tillbehör.
Kläder har vi ju en del men hoppas att få lite också:)
Men hej theresa1, undrade vart du höll hus;)
Hur länge ska du fortsätta jobba theresa? Du måste tänka på din stackars kropp:)
Du borde väl få hp som personlig assistent?
Ja undrar också vad som hänt mammab...konstigt. Hon måste må dåligt eller något verkar det som. Hoppas ingenting står allvarligt till me bebben..
Mammab: Om du läser detta, Stora Kramar
Jessa6: Guu va tråkigt!! Jättefin katt