Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

BF Juli-07 Nr3

Härlig med en ny sida. Har varit iväg sen i fredags o ni har skrivit såååå mycket. orka inte läsa allt just nu

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • misan84

Skulle med vilja att mina bröst krympte, har fått sådan noja om hur dem kommer se ut efteråt sen. uscha... Kommer ju hänga på magen

• misan84

Hallonfot: när jag läser dina inlägg så låter det precis som mig o jag har svår ischias har jag fått veta nu av sjukgymnasten som jag går hos. Det strålar o viker sig kopiöst mycket o ofta. Men ring din bm så du kan få någon sjukgymnast som hjälper dig med olika övningar. För det hjälper verkligen!

• misan84

tbmh: En helg på ett hotell? Det ska jag ge min fästman i 5 års dag tänkte jag.

• misan84

Jag köpte jätte sköna trosor på lindex som går upp till naveln. Det är typ boxertrosor. Jätte sköna (dem är inte mamma trosor alltså)

• misan84

Pusselbiten: styrkekramar till dig o din mamma. Måste vara jobbigt. Ta hand om dig så gott det går!! Kramar till dig

• misan84

zoftnezz är en väldigt god vän till mig och det är så hemskt det som hänt henne. Får bara inte hända en människa. Det är verkligen en annan värld detta med grav. Man får ju ta en dag i sänder känns det som:(

Detta med bada bubbelpool tycker jag är märkligt för jag skulle få det av min sambo så jag ringde till bm läkaren (överläkare) och hon sa att man ABSOLUT INTE får bada bubbelpool då det är sådant högt ljud och strålar som riktar sig direkt mot bebben och risken för att barnet blir hörselskadad är stor. Ville bara tillägga detta, men alla säger väl ganska så olika.

Annars allt bra här, är i vecka 27 nu och är färdig med allt plock till bebben nu. Var på ullared o handlade det mesta o igår fick vi hem vagnen. Har lite bilder på min sida:)

• misan84
    Min graviditet - BF Ons 4 jul 2007 
      Du har gått 193 fulla dagar av 280
      Du är i vecka 28
      Du har gått 27 fulla veckor och 4 fulla dagar (v27+4)
      Du är i 6:e kalendermånaden
      Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden),   Du är i trimester tre
      Du har 87 dagar kvar till förlossning
  • misan84

Jonali: Stort grattis!!! vad mysigt det låter:)

• misan84

Grattis mammab hoppas du får en underbar dag!!

Vilket väder det är ute, känns ju sommar nästan:) såå skönt!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3