BF Juli-07 Nr3
Pussel: Hoppas det går bra. Hör av dig sen!! Men dem väcker säkert den lill* där inne ska du se ![]()
Pussel: Hoppas det går bra. Hör av dig sen!! Men dem väcker säkert den lill* där inne ska du se ![]()
Sanna: Det låter bra:) Hoppas ju på att alla kan få ha en bra grav nu i slutet när det är så lite tid kvar ![]()
Hoppas in en snabbis här o önskar alla en skön valborg!!!
Jag går in i vecka 32 imon o bebben har sitt huvud uppåt. Får se vad bm säger på tisdag om det. Men jag har hört att den inte behöver vända sig förän i slutet så det är la inget att oroa sig för hoppas jag:)
Wieee vecka 32 idag o in i 8:de månaden
Känns underbart. Hoppas alla får en bra dag!!
Donna: förr kunde man väl det men iknte nu längre tråkigt nog. Hade med velat det ![]()
Donna: det hade ju inte varit fel. Bara man tar det lugnt när man går där så är det nog lugnt tror jag!!! Lite trötthet får man väl stå ut med hehe ![]()
Pusselbiten: fy vilken kompis. hatar när man får veta sånt dagen inna, då får man ju inte lite panik...suck.. Tur att du hade en annan som kunde ställa upp. Hoppas du hittar mycket kul imon då ![]()
rullgardin: Gu vilken sjuk tråd. Ibland hittar man forum som inte kan fatta att dem existerar äns.. Man märker ju att en del har ju inget liv..suck..
Madelene87:
Jag brukar be om att få göra det varje gång då jag bara väger mig där. För min egna våg mäter inte lika som med bm:s.
Vickyb: Jag har tagit en niferex tablett en gång och den natten kunde jag inte sova sen. Hade kramper i magen o bara skrek och hade jätte svart diarre. Så jag vågar inte ta dem igen uscha...