Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

BF Juli-07 Nr3

Madelene: Den väger 22 kg står det, därför jag tänkte:) Tänkte jag skulle åka till babyproffsen o kika på den iallafall. Den är ju himla snygg o billig:)

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • misan84

Nja en emmaljunga väger väl bara 14 tror jag. Ingen aning:) Åh vad sugen jag blev nu. Måste in i helgen o kika

• misan84

Beckah: Skönt att det gick bra!! Allt bra med din son??

• misan84

Beckah: Uscha måste vara jobbigt för din son. Hoppas dem kan ge dig något korrekt svar i borås o hjälpa er!! Uscha men lyckokramr för imon då!!!

Nu ska jag ta o nana. God natt på er!

• misan84

55 dagar kvar nu och i 8:ende månaden shit det är ju snart dax känns det som hehe:) Tänk vad tiden ändå gått fort. Nu har vi kommit så här långt tänk att nyss plussade vi ju hihi. Nu ska jag bege mig till öland och kommer hem på söndag igen. Hoppas alla får en toppen helg så kan jag tänka mig att jag har en massa att läsa sen hehe:) Men ha det gott alla o ta hand om er!!!!*kramar*

• misan84

Hej på er. Nu är man hemkommen från öland igen. Haft en underbar helg:) Men gu vad ni har skrivit över helgen shit. Se om jag orka läsa alla typ 40 sidor hehe. Då har jag att göra hela natten Men hoppas alla mår bra och att alla bebbar i magen mår bra:)

• misan84

karttu: tack så mycket:) Jo vädret har varit kanon hela helgen, så det har varit underbart.

Ska ni iväg länge?? och har ni långt hem OM det skulle hända nått?? Svårt det där om man vågar åka eller inte. Jag kände nu i helgen att jag inte vill iväg en längre sträcka mer. Var lite orolig i kroppen ifall nått skulle hända så jag har knappt sovit i helgen. men det är ju olika från person till person med.
    Jag firade min mamma lite idag, hon kommer från rovaniemi nämligen Så halvfinsk är jag men kan tyvärr inte så mycket finska Men ett underbart land är det må jag säga. Älskar naturen där! Var i Finland bor du??

• misan84

Rullgardin: Jag har satt ihop mitt redan son oxå är från ikea. Har varit uppe en månad snart. Fast det var mest för att jag ville se att det var helt med.

• misan84

Gahhhhhh håller på att bara drömmar o första degen bara smulade sig... åhhhh då får man känna att man är gravid. Ville slänga hela bunken i väggen...suck... Andra försöket nu...

Hoppas ni har det bättre hehe

• misan84

Theresa1: ne fy det är inte lätt när det inte går som man vill Nu verka denna degen funka iallafall får se om det går att rulla den sen bara hehe

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3