Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

BF Juli-07 Nr3

jag har jätte mensvärk. Speciellt nu...suck.. Men det är förvärkar sa min bm måste gå över vid vila o får inte vara mer än tio gånger vid tillfället... Hoppas det inte fortsätter inatt...suck... Hoppas ditt går över madeline.

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • misan84

50 dagar kvar:) Men känns med läääänge tills dess... Här får vi inte hämta ut boxen på babyproffsen utan utskrivet papper, har testat. Men det kan ju vara väldigt olika med!

• misan84

göteborgsmorsan: Om du går in på www.babyproffsen.se så finns det en länk där till en babybox och så skriver du ut det pappret och skriver under. Går till babyproffsen så får du en liten låda med blöjor och lite annat helt gratis:)
    Åh grattis då ska vi ha samma dag då

• misan84

Såg fel inte samma dag hehe:)

• misan84

Uscha vad rädd jag är nu. Har haft förvärkar till o från i ett par veckor o idag molande mensvärk i en timme. Så jag ska vara på förlossningen vid 14.00 för dem ville kolla mig o bebben. Skulle bara ringa o rådfråga trodde inte jag skulle behöva åka in:( Uscha är så nervös hoppas min lill* mår bra....

• misan84

Tacka alla visst vill man att den ska komma tidigare men inte 6 veckor innan:( Vill ju att den ska må bra o slippa kuvös o sånt:)

• misan84

Hejsan. Hemma igen från sjukhuset. Allt gick bra. Bebben mådde bra o tappen var fin. Dem gjorde en 30 minuters ctg o det såg fint ut. Så det var vanliga förvärkar. Skönt. Men kändes lite lustigt att ligga på förlossningsbedden bara hehe. Hade ju en usk bm och läkare hos mig så man tänkte lite hur det kommer bli den dagen den vill ut

• misan84

Vecka 34 idag uuuunderbart:) Känns som det helt plötsligt går jätte fort. två veckor till sen får bebben gärna komma Nu har jag bakat drömmar kolasnittar muffins och kärleksmums ska ha 30 års fest för min sambo imon Så nu är det bara en lååång städning som tar upp min kväll...suck...men det får la gå an nepp fortsätta dona! Ha det gott tjejer!!

• misan84

Beckah: Härligt inlägg nu kan man lägga sig men ett leende på läpparna Snart är det våran tur med att snusa bebbe hehe. God natt på er tjejer!!!!

♥ Vecka 34♥ 49 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • misan84

Hej på er tjejer. Har grunnat så idag, hur ser slemproppen ut egentligen??

Hoppas det blir ljusare för er som inte har det så bra just nu!! Ni får ta hand om er o skäm bort er lite KRRRRAAAAAMMMM på er!

♥ Vecka 34♥ 46 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • misan84

Godmorgon tjejer!!
    Idag är det dax för min första träff i familjegruppen hos bm. Är i vecka 34 nu och hoppas att jag inte hinner gå alla fyra gånger hehe. Men min sambo ska inte med...snyft... Han kan inte ta ledigt så mycket då han har en lång resa till jobbet med.. men det får la gå an ändå.. Har ni börjat gå föräldragrupp än??
    Hoppas ni med all kramp mår bättre idag och att ni sluppit myggen

• misan84

Vallmar: Känns som vi börjar ganska sent men jag bor i ett litet samhälle kan ju vara därför Hoppas med att det blir en bra grupp, har iallafall min sambos kusin med i samma.

• misan84

sol: Hoppas verkligen dem inte kommer tillbaka för dig. Styrke kram till dig!  

• misan84

Mammab: Uscha låter inte allt för kul du... Du får ta hand om dig o krya på dig!!! Hoppas din mamma kan hjälpa dig!

Sol: Ja ring din bm imon, dem måste ju hjälpa dig!! Man ska ju inte behöva gå runt o ha så ont, NÅTT måste det ju finnas som dem kan göra!!

♥ Vecka 34♥ 45 dagar kvar♥ BF 070704♥
  • misan84

Halvblod: Håller med dig speciellt i slutet när huset är färdigt shit vad tårarna rullar då Så underbart program. Synd att det inte fanns i sverige..

• misan84

Uscha jag älskar sommaren o solen men idag tar den kål på mig. Vill vara ute o dona men så fort jag varit ute en stund så rinner svetten o jag mår illa fyyy... O såhär ska det vara en månad till guuu... Bara jag som tycker värmen är jobbig?? Vill ju så gärna göra i ordning min trädgård:)

• misan84

Cal: Ne fy.... Har gått så bra hittills så bara small det på idag...uscha.. Hoppas det blir bättre på något sätt... Skönt när det blåser till iallafall:)

• misan84

Lindisen: Låter ju som sd. Ta o vila dig lite o se om det känns bättre tycker jag. Hoppas det går över!!

• misan84

Lindisen: Låter som en bra ide Ha det gott med kaffet, blev själv sugen nu hehe. Dax att koka en kopp:)

• misan84

Nehepp tjejer nu ska jag dra iväg på föräldragruppen. Ha det så bra så länge o hitta inte på nått hyfs hehe  

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3