Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

BF Juli-07 Nr3

copernicus...det enda är att det är bara jag ingen sambo som jobbar halvti8d eller nåt sånt där lyxigt
    Plus att jag har 50000 i kredit på oliks ställen så det kan hända att dom hakar upp sig på det. En kompis som är insatt i det där har lovat att följa med mig
    Ska ringa på måndag så vi får la hoppas på det bästa

• rullgardinsflikkan

zandrisen: Jag är den sökande som har blivit "lovad" tjänsten fast grejjen är ju att jag ska hem på mammapeng så dom är völ lite osäkra och måste koll ame dfacket och grejjer. Men jag ska ringa på måndag och kolla hur det går, men jag borde få den.

• rullgardinsflikkan

Här har ni en till som inte riktigt vuxit upp och börjat dricka kaffe än
    Pappa säger alltid att man inte blir riktigt vuxen förän man börjar dricka kaffe haha

Idag går jag in i vecka 33, 56 dagar kvar enligt räknaren här på fl. På torsdag ska jag på Ul för att kolla hur moderkakan ligger, ligger den för lågt blir det kejsarsnitt och då är det inte alls några 56 dagar kvar. Får väl se hur det går. Plus att jag kanske kan få reda på vad det är för kön   Så jäkla spännande.

Har suttit hela helgen och förskt få tag i pappan till bebisen för att få hans uppgifter till faderskapet men ikke då, mobilnumret har han bytt och hemma svarar han inte, vad ska jag göra då?? Familjerätten här måste ju kuna få fram hans uppgifter på nåt annat sätt eller?

Det regnar som f*n här men humöret är på topp ändå, inget idé att gnälla ingen som tycker synd om en ändå som tanterna på jobbet brukar säga. Och dom är runt 95 haha gud vill man leva så lännge??

Gud va flamsigt detta blev nu sk ajag hålla mun och gå å diska sen ska jag ut i regnet och hoppa i vattenpölar med Albin

Ha en jättebra dag tjejer och massa kramar till alla er som inte mår riktigt så bra just nu

• rullgardinsflikkan
    solstraalen skrev 2007-05-21 09:33:07 följande:
    Hmm, ska jag vänta tills på onsdag då jag har tid hos min bm?Vad hade du gjort?Jag känner ju av lilleman, så han verkar ju iaf leva å må bra där inne.
    Jag håller mer föregående talare ring för säkerhets skull. Om inte annat så kommer du känna dig lugnare efteråt.

Ta vara på våran braiga sjukvård i Sverige så länge vi har den kvar
  • rullgardinsflikkan

Mjukis
    vart har du vart smart å bosatt dig??
    här regnar det småspik, katterna vägrar att gå ut så dom ligger på min kökssoffa och päser

• rullgardinsflikkan

Va nere och hämtade bebisen spjälsäng nu föresten och då upptäckte jag att jag hade slängt madrassen!!!
    Det är en IKEA en sån där vit Men dom ska väl göra om sina mått nu väl?? Betyder det att jag måste köpa en helt ny säng?

• rullgardinsflikkan
    jennsans skrev 2007-05-21 12:02:07 följande:
    rullgardinsflickan: här i uppsala finns det en affär som skär till madrasser ( skumgummi) i önskad storlek så behöver inte betyda att du behöver köpa ny säng! köpte en madrass till vaggan våran för 118 kr
    ok va bra för jag ahr en stor madrass som nog har vart en bäddmadrass förr tror ni man kan använda den och sy på nytt fodral bara?
  • rullgardinsflikkan
    jennsans skrev 2007-05-21 12:04:57 följande:
    rullgardinsflikkan: ingen aning men ville bara inge hopp om att det går att hitta madrasser utan att behöva köpa helt ny säng =)
    Jag kan ju säga till mamma att de är helt kört annars så köper hon kanske en ny till mig
  • rullgardinsflikkan

Mjukis
    Asch jag hade kunnat tänka mig att flytta närmare värmen men inte så jota långt bort Du får njuta av solen för oss alla här istället

• rullgardinsflikkan

Är det inte någon här som har gjort  3D ul? vad har ni betalt för det isf??

• rullgardinsflikkan

Jag fick Bf+11 sist så jag lär väl sitta här å prata med mig själv

• rullgardinsflikkan

Vikt Vikt kvinnors eviga problem

Jag är 173 men skulle aldrig tänka mig att gå under 65. Fast iof äger jag ingen våg så jag skulle inte veta när. Men går jag under 65 försvinner min bästa tillgång; TUTTARNA

Efter förlossningen ska jag traska och traska men inte banta för det funkar inte så bra med Albin han undrar alltid vad jag håller på med om jag inte äter samma som honom, så det får bli GI

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3