Här har ni en till som inte riktigt vuxit upp och börjat dricka kaffe än
Pappa säger alltid att man inte blir riktigt vuxen förän man börjar dricka kaffe haha
Idag går jag in i vecka 33, 56 dagar kvar enligt räknaren här på fl. På torsdag ska jag på Ul för att kolla hur moderkakan ligger, ligger den för lågt blir det kejsarsnitt och då är det inte alls några 56 dagar kvar. Får väl se hur det går. Plus att jag kanske kan få reda på vad det är för kön
Så jäkla spännande.
Har suttit hela helgen och förskt få tag i pappan till bebisen för att få hans uppgifter till faderskapet men ikke då, mobilnumret har han bytt och hemma svarar han inte, vad ska jag göra då?? Familjerätten här måste ju kuna få fram hans uppgifter på nåt annat sätt eller?
Det regnar som f*n här men humöret är på topp ändå, inget idé att gnälla ingen som tycker synd om en ändå som tanterna på jobbet brukar säga. Och dom är runt 95 haha gud vill man leva så lännge??
Gud va flamsigt detta blev nu sk ajag hålla mun och gå å diska sen ska jag ut i regnet och hoppa i vattenpölar med Albin 
Ha en jättebra dag tjejer och massa kramar till alla er som inte mår riktigt så bra just nu