Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

BF Juli-07 Nr3

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken skitdag Albin är sjuk (han har antagligen ärvt cystisk fibros av sin far). Så nu ligger han och sover. Jobbet suger (tur att dom gamla är så underbara annars skulle jag spränga stället i luften!!!) och jagharfått svampinfektion...preciis samma vecka som när jag fick det med Albin så nu kommer det väl hålla i sig tills ungen är ute precis som med Albin...
    usch usch usch fu sjutton pissdag

• rullgardinsflikkan
    teenpregnancy skrev 2007-03-11 17:42:56 följande:
    Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen
    hihi då kommer vi ha samma vagn fast jag kommer ha nåt tanten kallade lyxchassi samma färg å allt va kul
  • rullgardinsflikkan
    teenpregnancy skrev 2007-03-11 22:13:55 följande:
    rullgardinsflikkan skrev 2007-03-11 18:57:26 följande: teenpregnancy skrev 2007-03-11 17:42:56 följande: Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen hihi då kommer vi ha samma vagn fast jag kommer ha nåt tanten kallade lyxchassi samma färg å allt va kul YAY! Den är ju bara för fin Vi hade hela tiden sagt att vi skulle ta den i färgen sport carbon men när vi väl stod där sa vi jungle lime Så gullig!När ska ni få er barnvagn? om ni nu inte redan har fått den så att säga

Nä jag har ställt undan den på leksaksaffären här i stan men karlsloken till pappa te bebisen är ju inte med och betalar ett jota och den kostar ju ca 7200 så jag får avbetala den och hoppas på att jag hinner klart tills bebisen vill komma ut

Fast jag har garderat mig, om jag åker in på BB utan at ha fått betalt färdigt den och fått hem den så ska min lillasyster betala resten och se till att den finns på plats när jag kommer hem. Perfekt =)

• rullgardinsflikkan
    Halvblod skrev 2007-03-23 15:41:53 följande:
    Ang Foglossning: Jag trodde att jag hade fått problem med foglossning för några veckor sedan men det har visat sig att det var/är ligamenten som spökar och inte foglossning. Nu är jag i v25 och har fortfarande inte fått minsta lilla foglossning vilket oroar mig lite (ja faktiskt!) eftersom jag har hört att man brukar få en enklare förlossning då man har haft mycket foglossningar och inga foglossningar alls brukar betyda en smärtsam förlossning.Snälla säg emot någon :)...vill ju inte gå och ha ont nu men så klart önskar man sig en "smärtfri" förlossning.
    Jag hade inte en endaste foglossning och hade en underbar förlossningg Inget att oroa sig för
  • rullgardinsflikkan

Nån som har fått sin havandeskap godkänd än föresten?? Jag skickade in för tre veckor sen borde det inte vara dags snart???

Och i veckan fick jag papper om att jag skulle ansöka föräldraledigt...för denna bebisen??? hur kan det gå ihop jag vet ju inte ens när h*n kommer....jäkla konstigt

• rullgardinsflikkan
    Vickyb skrev 2007-03-29 18:41:36 följande:
    Hur mycket har ni gått upp nu tjejer?Är 7 kilo mycket för att vara i v23? ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    3 kg i vecka 25
  • rullgardinsflikkan

Ha jag fick mitt havandeskap godkänt idag hihi så jäkla gött då behöver man inte oroa sig för det iaf =)

Nu är det bara 1-15 maj vart ska man få pengar ifrån då??  *suck*

• rullgardinsflikkan

hej hej

Jag fick min havandeskapspenning godkänd...
    70:- OM DAGEN!!!!
    Dom är ju helt pantade så det blir att jobba och bära runt på tanterna tills den dagen det är dags*suck*

• rullgardinsflikkan
    Vickyb skrev 2007-04-02 16:29:51 följande:
    rullgardinsflikkan skrev 2007-04-02 16:15:25 följande: hej hejJag fick min havandeskapspenning godkänd...70:- OM DAGEN!!!!Dom är ju helt pantade så det blir att jobba och bära runt på tanterna tills den dagen det är dags*suck* Åh,. det räcker iaf till en frukost! 70 kr om dagen, det är ju skrämmande!!!! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-02 16:57:01 följande:
    rullgardinsflikkan skrev 2007-04-02 16:15:25 följande: hej hejJag fick min havandeskapspenning godkänd...70:- OM DAGEN!!!!Dom är ju helt pantade så det blir att jobba och bära runt på tanterna tills den dagen det är dags*suck* får man inte typ 80 % av lönen som när man är sjukskriven. vad beräknar de 70 kr /dag på??? bli biten: www.monstersgame.se/

Jag pluggade förra året så min årsinkomst var 32000 jävla roligt...men men doms klle räkna om så vi hoppas att dom ändrar annars är det ju kört
    '

Min årsinkomst

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3