teenpregnancy skrev 2007-03-11 22:13:55 följande:
rullgardinsflikkan skrev 2007-03-11 18:57:26 följande: teenpregnancy skrev 2007-03-11 17:42:56 följande: Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen hihi då kommer vi ha samma vagn fast jag kommer ha nåt tanten kallade lyxchassi samma färg å allt va kul YAY! Den är ju bara för fin Vi hade hela tiden sagt att vi skulle ta den i färgen sport carbon men när vi väl stod där sa vi jungle lime Så gullig!När ska ni få er barnvagn? om ni nu inte redan har fått den så att säga
Nä jag har ställt undan den på leksaksaffären här i stan men karlsloken till pappa te bebisen är ju inte med och betalar ett jota och den kostar ju ca 7200 så jag får avbetala den och hoppas på att jag hinner klart tills bebisen vill komma ut 
Fast jag har garderat mig, om jag åker in på BB utan at ha fått betalt färdigt den och fått hem den så ska min lillasyster betala resten och se till att den finns på plats när jag kommer hem. Perfekt =)