• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • misan84

jag har jätte mensvärk. Speciellt nu...suck.. Men det är förvärkar sa min bm måste gå över vid vila o får inte vara mer än tio gånger vid tillfället... Hoppas det inte fortsätter inatt...suck... Hoppas ditt går över madeline.

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • Calylite

En i min klass var trebarnsmor och pluggade, man avrt helt paff när hon sa de Hon såg itne en dag äldre ut än 20 heller (var 30 om ja inte minns galet)

Ja saknar plugget, vännern och ombyterna som man itne riktigt får på jobb.

• L2K

Nya magbilder i fototråden om nån vill se.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och prinsessa 070723
  • mrsbygg

jag pluggade...men hoppat av tre ggr pga min depression inte alls kul..kunnat vart halvägs till ssk nu..suck..

sådär då..klk färdig snickrad hoppas bara d inte rammlar ner, skulle va min vanliga tur!
    imorrn fortsätter ja me att sätta upp hyllor på balkongen..
    ska till psykologen imorrn oxå. usch..inte på prat humör..

här trycker det neråt mer eller mindre hela tiden, iblan dgör det riktigt jäkla ont och ja tror bäbis ska flyga ur mig..
    känns precis som vid förlossningen när huvet är på väg ut..riktigt läskigt..

• Mommmy  Dearest

Ja har man en skola man trivs i med människor man trivs med så är det en självklarhet att man saknar den.
    Hur ofta saknar man något som bara gett en missnöje och misstro på saker och ting? Jag är faktiskt besviken på mig själv över att ha valt denna skola men det är mitt eget dumma val.

Dock KOMMER jag att sakna alla klasspolare, dem är sköna och vi har knytit ett band sinsemellan oss. Det är vi själva medvetna om. Men jag vet också att om det skulle vara lagligt att bränna upp en skola skulle jag gladeligen göra det med min.
    Jag tål inte mina lärare och jag tål inte med deras jävla tjat om hur viktig just DERAS skola är. Jag känner att det är ganska mycket skitsnack runt allt dem säger och vet att jag säkerligen skulle få IG i alla ämnen om dem bara visste hur jag känner för dem...

Öppnar jag min käft innan jag fått mina betyg så är jag död, det är en grym värld i min skola. Stort jävla förtryck mot eleverna... urk... kanske märker att jag verkligen inte gillar skolan Räcka ut tungan

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Prinsessan Zelda

va ni skriver tjejer

nu ska jag lägga mig och mysa lite med sambon. Tänkte bara berätta att jag fick svar på min överklagan till fk ang HP. Och de har ändrat beslutet, så nu har jag beviljad HP från 14 Juni som jag ville

God natt.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • madeleine78

Jaa... HP kanske man skulle sökt.. nu så här i efterhand ångrarjag mig lite.. me tanke på de tunga jobb jag faktiskt har.. men de går...har lite dispens ja..
    Och färrästen tror jag att jag skulle klättrapå väggarna av att gå hemma.. nog för att finns saker att göra så.. men jag tycker de är så skönt att ha nått att gå iväg till ändå..  och roligt är de ju oxå! så de går...
    Dock inte heller så lång tid kvar att jobba..

Så ni tror att dessa "mensvärkar" kan vara förvärkar el sammandragningar?? de kom iofs i natt.. och nu igen på kvällen.. får väl se vad som händer... Hmm..

• zandrisen
    Zelda, GRATTIS va härligt att få rätt!!!!! Superglad för din  skull, äntligen liiite rättvisa i världen!

Dagens gnäll: Min beställning från Adlibris har fortfarande inte kommit, den är enligt deras hemsida inte ens behandlad ännu. Sista gången jag handlar därifrån.
    Lånedatorn har fuckat mer än valigt idag, nu har den börjat slå av sig själv lite hur som helst, plus att toch-padden blivit ännu trasigare med resultat att muspekaren låser sig och inte går att få kontakt med från den trådlösa musen. Stormen som gick förbi här idag messade upp våran boxer, inte kunnat få in nån annan kanal än 1an och 2an. Hurra vad jag är glad att jag betalar tv-licens med tanke på det jättebraiga programutbudet *not*

I-landsproblem I know, men det är liiite jobbigt med tanke på att jag fortfarande är sängbunden.

Blääääää..........Gråter