• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Milla med killar

Nej..skrattar...Vill inte pilla där i onödan. Vet att han ligger med huvudet neråt iaf.

Vad tänkte du på?

• Milla med killar

Jo..blir det värre så gör jag det. Drt värsta med mig är att jag är ssk och är tyvärr så att jag väntar jämt, ren yrkesskada.

veroniqa, Fin du va i din partyblåsa föresten.

• Kiranna

Hej hej.

Häromdagen insåg jag helt plötsligt att verkligheten snart kommer hoppa på mig och att jag kommer bli mamma..Jag menar, självklart VET jag att jag kommer bli mamma snart, men när sambons kusin, som låg 4-5 veckor framför mig (jag är i v.30) helt plötsligt fick en liten kille i helgen så kom det så nära inpå...

Iiiiik...snart är det verkligen dags...

• veronicaq

hahaha du vill ha nån som pillar åt dej skojja!
    ne men om de känns så.. o du vet att han legat neråt.. o nu onda regelbunda smdrg..
    han kan ju va på väg utför..

lr så känner du som bm känner.. om du vet hur man gör.. ovanpå asså?!

v.32 i magen!
  • Milla med killar

Hahaha..kom o pilla du Nerååå...
    Njae...jag kan inte känna som Bm gör men man får ett ökat tryck neråt o kissar oftare när de vänder sig neråt.
    Sen en lite bulle ovanför pubishåret med.

• veronicaq

ja min kille e ju fixerad o fick lära mej känna igår hur man känner huvet där nere.. utanpå alltså..
    de e häftigt.. be din nm lära dej.. är igentligen inget att lära sej man sätter varsin hand på sidorna ovanför mutthåret.. andas in..andas ut.tryck ner händerna(sidorna på händerna lr fingertopparna) tryck o rör lite på dom..om huvet e där(vilket du nu redan vet) så känner man de tydligt.. de e hårt o ruckas inte  

v.32 i magen!
  • veronicaq

men hur känns de då? känns de som "kan inte gå nåt ivägen i muttan på mej!" eller aj kan inte gå han är på väg ur muttan på mej" haha

v.32 i magen!
  • Milla med killar

Som att ha en melon mellan benen kan man säga som man håller fast, sviktar liksom från bebbben huvud.

Jo jag kan gå han ramlat inte ut direkt fast det är fjärde. så stoooor blir man inte
    men när man har ordentliga sammandragningar så trycks liksom livmodern neråt och det trycker i tappen.

Nån som fattar? hahah
    Jag låter ju helkocko!!

• veronicaq

jag hajjar!!!!

är de inte äcklig känsla..? hahaha

ja ksulle pillat o känt efter jag! men ja e ju för nyfiken av mej åxå så.. skyller på det

v.32 i magen!