• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • misan84

Theresa1: ne fy det är inte lätt när det inte går som man vill Nu verka denna degen funka iallafall får se om det går att rulla den sen bara hehe

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-05-15 15:45:13 följande:
    Jag ska INTE ha EDA, hade de med Saga och efter samtalet sist med Aurora så vägrar ja EDA igen. Fy 17. Vill inte skrämmas, men jag hade ett helt SJUKT GRYMT FÖRDJÄVLIGT tryck mot analen då Saga skulle ut, trodde jag skulle dö helt enkelt. De va mkt värre än all annan smärta under förlossningen. Och nu efteråt fick ja veta att de e ganska vanligt att man får så av EDAn. Så NO WAY att jag chansar å tar den igen Nu får ju inte alla så, men ja fick de å de va de värsta jag vart med om, minst sagt.
    jag vill helst inte ha eda heller denna gånge. Fast den jag fick med Adam var jättebra. Tog hur bra som helst och inga problem efteråt. Konstigt att det kan göra ont under krystningarna, då var jag bedövad, kände ingenting ont. Jag kände krystvärkarna och kunde krysta men det gjorde inte ont, var bara jobbigt då ungen fastnade
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • mrsbygg

jonas gick till mackan..fanns inge hamburgerbröd där så han köpte nå annat..d får han ta hehe...
    fanns tre hamburgerbröd i frysen dom tar saga å jag

nehe, gå å skära lite lök å tomater då...fy fan va trött ja är..

• linper

Idag har min bebbis varit väldigt lugn i magen.. och igår var den väldigt aktiv. Är det OK att det växlar så? Fler som har det så?

• Calylite

så ahr ja med, enda dagen är de rena tornadon i magen sen en annan så känner man knappt av honom.

linper skrev 2007-05-15 18:50:58 följande:
    Idag har min bebbis varit väldigt lugn i magen.. och igår var den väldigt aktiv. Är det OK att det växlar så? Fler som har det så?
  • mrsbygg

blää super mätt...va super gott me d andra brödet!

ne nu ska ja vila ryggen en liten stund sen ska ja börja böka med klk igen..*suck*

• Milla med killar

Åhhh...nej jag är sååå sjuuk
    Febern slog tll mitt i baket med killarna. Vi gjorde hallongrottor till Hannes 2 årskalas på torsdag.
    Nu ligger jag här med dunkade huvud ,ont i hela kroppen, illamående och tyvärr...onda regelbundna sammandragningar.

Fy, hoppas det ger sig nu o inte blir värre. Känns som jag har värsta klotet mellan benen med. Kan knappt gå äns.