BF Juli-07 Nr3
själv har ja rensat upp efter mig..och nu sitter jag å käkar upp sagas godis halsband, hon hade faktiskt två så ja är värd ett efter detta bök..
ska snart lägga mig ska upp i tid imorrn och åka iväg å shoppa blommor osv
själv har ja rensat upp efter mig..och nu sitter jag å käkar upp sagas godis halsband, hon hade faktiskt två så ja är värd ett efter detta bök..
ska snart lägga mig ska upp i tid imorrn och åka iväg å shoppa blommor osv
hoppas d går bra vickyb..jag ska oxå till psykologen imorrn..
va ett tag sen sist, men vi har juh vart sjuka så mycket här så har inte orkat åkt dit..
urk, så ont i mina armar å händer efter allt jäkla skruvandes å hållandes osv osv igår..hatar ikea, eller ja iaf när d kommer å montera upp deras grejjer blir toki! suck..
nu sitter jag bara å väntar på att min pappa ska ringa så ska vi dra iväg idag blir det mycket shopping, blommor å krukor till balkongen, sen en sväng till ikea å byta hyllor sen ev köpa ett skåp till sovrummet..osv osv osv...får se va pengarna räcker till
man kan samla vätska över allt...
fjorde jag me saga, armarben, fingrar fötter ansikte..ja över allt, såg inte klok ut..usch..
mina ben har börjat pluffsa till sig ordentligt nu..och mina fingrar om jag inte rör på dom med jämna mellanrum..
usch jag är öm i typ ljumskarna fast mer innåt "snippan" efter allt bök som bäbis håller på med..tror verkligen huvet är på väg ut när den håller på som värst. känns precis som det, fast ja inte lika ont som på förlossningen då..
och sån tur ska ja väll inta ha så att den känseln jag tappat mellan bena ska kunna påvärka så mycket för förlossningen..
skulle vara underbart å inte ha samma smärta!
oh min pappa ringde, skulle ringa honom när ja var klar så skulle vi åka!
ska shoppa blommor...kommer vara i paradiset all jord lukt mmmmmm.....
åhhh bara längtar hehe...så mysigt å gå där inne....www.asby.nu
nehe lite frukost sen bege sig av till jord paradiset
oj..
www.asby.nu
så skulle d vara
usch..sånna sammandragningar framkallar bara onda riktiga sammandragningar..
inge skoj..först har man svin skönt i typ 1 sek innan vanliga sammandragningar sätter igång och då gör det svin ont ist..urk..
fy fan, äntligen hemma..planterat lite blommor...hitta inte speciellt mycket som ja ville ha så får shoppa mer sen..nu ska ja läsa igenom allt ja missat...sen börja med maten...suck
va fan trött ja blir..handlar ja hem saker så ja ska kunna göra hamburgare. men så är hamburgerbröden slut...
suck..nu vet ja inte alls va vi ska äta...ja ville ha hamburhare sugen på "flott"..
ingen affär finns d i närheten heller..trött ja blir..ska gå å gräva ner mig ett tag tror jag..