Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

teenpregnancy skrev 2007-05-11 21:09:58 följande:
    nu ska det bli lite Criminal Minds
    tittar för fullt redan
  • mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-11 22:05:20 följande:
    Godkväll =)Tänkte fråga en sak. Om det är någon som haft andningslarm när era barn var små? Isf tyckte ni att det var bra?Jag funderar nämligen starkt på att ha det för att slippa bli så nojjig
    hade aldrig nått..vakna endå hela tiden för å kolla om hon andades hehe..
    man blir smått jätte nojjig oavsett tror jag..
  • mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-05-12 09:40:28 följande:
    Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker utSorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??
    ja vinner nog skiten...haha..vilket ärofyllt pris!

va på stan igår trode vatten gick...men d var bara flytnignar urk..höll på dö..

jaha idag var det tänkt att gå ner på stan igen, Barnens Dag så d är massa roligt nere på stan för saga...men ja vädret hade kunant vart bättre mörka moln ser ut å kunna regna när som hellst. men men går ner endå! får köpa regn kläder åt henne då om d börjar

nehe ska få på mig lite kläder sen över till mamma å hämta henne..sen hem hit igen å väcka jonas sen byta om på saga sen går vi nog ner...

jaha tjipp tjopp..
  • mrsbygg

theresa: Ska ni ner nått idag på stan? tänkte kolla om du hade nån aning om hur länge skiten har öppet eller va man ska säga?!

• mrsbygg

sådär hemma..vart på stan, men d va inte lika mycket som förra året lite små tråkigt..

sen köpte vi me oss mat hem, blev kina mat så himmla gott så proppmätt nu!!
    saga fick ny pippi film och en pippi docka

mina fötter å vader sväller upp som sjutton när man vart ute å gått så mycket..men men..kan juh inte sitta hela dagarna juh!

• mrsbygg

humm...bäbis har typ inte rört sig alls idag..slapp dag i magen tydligen hehe..
    vet inte vart den har lagt sig ligger inte där den brukar..

känns skummt...

• mrsbygg

får se om den rör sig nå mer imorrn..den rör på sig men inte alls som den brukar, verkar precis som den vore jätte seg eller trött...
    känner bara hur den vänder eller vrider på sig inga direkta sparkar bara små mjuka rörelser..

• mrsbygg

tror h*n har borrat sig längre ner i bäckenet..för nu finns det mycket mer plats i magen..
    ligger inte som den brukar..rör sig gör den juh men inte lika intensivt...

• mrsbygg

ja kollar då inte på melodi tjossan..

sitter å planerar semester och inredning haha...

vi ska åka en helg till kolmården i början av aug! vi 4, helt sjuk vi kommer vara fyra st i sommar

• mrsbygg

mmm cigg...

fast ja blir alltid lika irriterad när man tar hem saga från min mamma...det spelar ingen roll att min mamma sitter ute på balkongen å röker..
    när hon kommer in går hon endå direkt till saga å leker och saga stinker lika mycket rök varje gång hon vart där..svin snuskigt...

usch fatta hur mycket rök saga lukta då ja rökte..jaja...

får försöka hålla mig undan ciggen sen..fest röka vet ja att d är ingen idé..då börjar man helt tillslut iaf...

nej sova då. kommer vara helt död imorrn, ska tvätta..jippi!! eller inte

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3