BF Juli-07 Nr3

theresa: Ska ni ner nått idag på stan? tänkte kolla om du hade nån aning om hur länge skiten har öppet eller va man ska säga?!
sådär hemma..vart på stan, men d va inte lika mycket som förra året lite små tråkigt..
sen köpte vi me oss mat hem, blev kina mat så himmla gott så proppmätt nu!!
saga fick ny pippi film och en pippi docka
mina fötter å vader sväller upp som sjutton när man vart ute å gått så mycket..men men..kan juh inte sitta hela dagarna juh!
humm...bäbis har typ inte rört sig alls idag..slapp dag i magen tydligen hehe..
vet inte vart den har lagt sig ligger inte där den brukar..
känns skummt...
får se om den rör sig nå mer imorrn..den rör på sig men inte alls som den brukar, verkar precis som den vore jätte seg eller trött...
känner bara hur den vänder eller vrider på sig inga direkta sparkar bara små mjuka rörelser..
tror h*n har borrat sig längre ner i bäckenet..för nu finns det mycket mer plats i magen..
ligger inte som den brukar..rör sig gör den juh men inte lika intensivt...
ja kollar då inte på melodi tjossan..
sitter å planerar semester och inredning haha...
vi ska åka en helg till kolmården i början av aug! vi 4, helt sjuk vi kommer vara fyra st i sommar
mmm cigg...
fast ja blir alltid lika irriterad när man tar hem saga från min mamma...det spelar ingen roll att min mamma sitter ute på balkongen å röker..
när hon kommer in går hon endå direkt till saga å leker och saga stinker lika mycket rök varje gång hon vart där..svin snuskigt...
usch fatta hur mycket rök saga lukta då ja rökte..jaja...
får försöka hålla mig undan ciggen sen..fest röka vet ja att d är ingen idé..då börjar man helt tillslut iaf...
nej sova då. kommer vara helt död imorrn, ska tvätta..jippi!! eller inte