Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

morrn morrn..fick sov morgon jag

så ja har käkat frukost, och nu ska ja snart ta tag i köket, sen ska ja plocka med tvätten. ska tvätta mellan 13-16..sen ska ja sortera kläder hade ja tänkt...

sen ska ja städa å ha mig känner mig  på humör för det

• mrsbygg

puh..tvättar å donar..blev bara två maskiner! skönt det iaf..

nu kom svärmor å hämta saga hehe, dom skulle iväg på nå mini tivoli, så blev barnlediga några timmar..kanon säger jag då kan ja få städ ai lugn å ro! utan att saga ska försöka hjälpa till

• mrsbygg

usch har börjat blöda jätte mycket näsblod på senaste tiden fattar inte varför..

humm svärmor tyckte ja hade blivit smal haha, eller att magen hade sjunkit. den såg annorlunda ut iaf sa hon..så får hoppas att d är magen som sjunkit lite å att bäbisen är på väg neråt. kanske därför ja inte känner speciellt hårda kickar längre!

ohhh hoppas verkligen att det är så, och att den är fixerad vid nästa bm besök. så kan den får ploppa ut om 4 veckor eller nått...orkar inte längre!!

• mrsbygg

håller på tvättar! och har ställt in disken..ja ska börja sortera ut kläder sen när tvättstugan é klar..

packa upp å packa ner i kartonger, sen ner me d i källarn d som vi inte använder..
    ska köpa "möblering" till klk i veckan så ja kan börja hänga upp å vika in kläder där inne..
    ska köpa från serien STOLMEN från ikea..

• mrsbygg

haha..ja jobbigt å sätta igång men när ja väl har gjort det så är ja igång tilsl ja stupar av blod svett å tårar

så..ner i tvättstugan å vika tvätt. sen upp me skiten. och rensa hela jäkla klk...urk..3 stora flytt kartonger där inne, sen en massa som ligger utpritt på golvet osv..skoj skoj..

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-13 15:36:54 följande:
    mammab; va duktig du e, får ångest när jag tänker på min klk
    haha..mnja...kanske skulle sätta igång...fastna framför datorn, lyssna på massa musik..

men ja SKA! SNART
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-13 17:08:59 följande:
    Jag vill matstrejka... jag vill inte laga mat!!!!!!!!!! Har ingen lust alls och det blir inget gjort om inte jag ser till att det händer och det stör mig så enormt mycket. Om inte jag fixar mat i tid så får inte Melle nån mat. Så trött på att vara den som har förste-ansvaret.
    själv så låter ja inte jonas laga mat. då äter ja oftast inte...han kan inte laga mat

just fan ska börja me maten..ida blir d grillad kycklingfilé me vitlökspotatis och beasås...
    får lägga ut receptet senare
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-13 17:15:48 följande:
    Jag skickar hem Melle till dig istället så får han i sig mat ikväll
    gör så, saga är inte hemma så han kan ta hennes plats
  • mrsbygg

hua, proppmätt som vanligt...

inte sjutton blev d nå sortering i klk heller, hehe...orkar inte..

saga kom hem iaf för ett tag sen..så fort farmor å faster gick ut från lägenheten skulle hon har bärs (välling) och nanna (sova)..
    hon har nog slocknat nu oxå för hon har inte kommut upp än d borde hon gjort..

så vi har tyå vart barnlediga hela eftermiddan! lite små tomt, super tyst här i lägenheten..skummt...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3