Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

suck..tråkig post bara min mobil räkning..

jaha bara vänta på att min mamma ska ringa då...ska skriva en inköpslista oxå måste åka handla efter ja hämtat saga på dagis..

• mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-11 18:27:39 följande:
    Hur kan BM känna om den e fixerad? Blir så förundrad på allt hehe
    antar att den inte går å röra på lika bra som om den ligger fritt..

är den fixerad så ligger juh huvet "fast" nere i bäckenet..

är hemma nu iaf..jäklar..
    först va ja på stan sen kl 12 och lunka runt sen kom pappa å hämta mig vid halv 4. då hämta vi saga sen åkte vi iväg å handla mat å så va ja på systemet..

helt slut nu! så saga ska få sova hos sin mormor kanon!!

sen ikväll när ja slängt över saga hos mamma så blir det vin, ost o kex
    alkohol fritt vin iof men iaf! och brie ost..mmmm så gott...
  • mrsbygg
    teenpregnancy skrev 2007-05-11 18:42:43 följande:
    HAHA! jag läste fel! måste bara dela med mig, jag läste vin ost och SEX tyckte att det lät som en bra idé med tanke på att dottern skulle spendera natten hos mormor...Men vilken miss, det var kex...
    HAHA...ja inte fan blir det nå sex idag iaf...så sjukt ont över allt, kan kanppt sitta äns!
  • mrsbygg
    Endlezz Love skrev 2007-05-11 18:44:51 följande:
    Kikar in...blev sjukt sugen på ost o kex nu när du skrev det...men får man käka brie? Hört att man inte får käka såna ostar...
    skiter ja fullständigt i! äter d jag vill och känner för

har tryckt i mig massor med gravad lax och mögliga ostar!
  • mrsbygg

ja förlovning å giftemål...blir avis ja med..

men vi har redan vart förlovade en gång..sen separera vi juh så då bröts juh förlovning oxå..skulle gift oss förra året tror ja d va planerat..men som sagt d sket sig

får se när vi förlovar oss igen..kanske blir nästa år eller nått..
    eller på vår 6 års dag i år kanske..får se

• mrsbygg

sådär då..saga hos mamma...

så nu är det uppdukat me en vinare å en bricka me brie å salta kex...mums...
    nu ska ja planera nästa veckas inköp av blommor å krukor och golv till våran balkong!

• mrsbygg
    SannaKaarina skrev 2007-05-11 20:24:27 följande:
    är det någon som vet. min syster är gravid i vecka 22 och då hon kissar får hon tydligen ont i magen. någon som varit med om det?
    jag har så! haft så länge nu...

Får tom sammandragningar av att ja kissar ibland...därför ja trodde ja hade uvi..men har inte visat nått än så länge på odlingarna..
  • mrsbygg

jag hade en pump från apoteket den sög!! alltså ja den ska juh suga men den var dålig

jag ska köpa mig en elektrisk denna gången...hade så jävla mycket mjölk..
    så ja pumpa å frös in! var bara för jonas å ta fram stoppa i flaska sen tina i vattenbad!
    pumpa ja inte fick ja stockning..så elektrisk ska d bli! skiter d sig denna gången med mjölken (vilket ja inte tror) så är det juh bara å sälja...

• mrsbygg
    Prinsessan Zelda skrev 2007-05-11 20:54:31 följande:
    men om du pumpar ur mer än bebisen äter blir det ju mer mjölk och lättare mjölkstockning. blir det inte bara en ond cirkel. När jag kände jag började få stockning så ammade jag eller handpumpade ut bara så det lättade på trycket lite. Alltså jag bara funderar, vet ju bara hur det fungerade för mig.
    pumpade inte mer än va hon åt egentligen. jag hade över drivet mycket mjölk..fick pumpa även innan hon åt för att lätta på trycket..för det kom för mycket när hon skulle ta tutten så d bara sputa över allt å hon princip kvävdes av all mjölk..
    pumpa ja så lätta trycket å då kunde hon äta normalt. då åt hon kanske 20-30 min sen var hon mätt sen sov hon i 4h timmar sen var hon hungrig igen..å på dom fyra timmarna var ja tvungen att pumpa en hel del..plus byta en hel del tröjor å amningsskydd eller va d heter...rann konstant i mina tuttar...å pumpade ja inte ut över flödet fick ja stockning..
  • mrsbygg
    SannaKaarina skrev 2007-05-11 20:58:07 följande:
    mammaB men det är inget att vara orolig för? bara så det är?
    jag vet inte..mig har dom inte gjort nå åt...

men är hon orolig ska hon så klart kolla upp det! inte normalt å få ont i magen när man kissar...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3