BF Juli-07 Nr3
Myzzan, okej ja då vet jag! får väl ta och vila lite sedan när vi tapetserat klart
Myzzan, okej ja då vet jag! får väl ta och vila lite sedan när vi tapetserat klart
www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx
något sådant kanske?
vickyb; åh, stackars dig! måste vara jobbigt med kärleksbekymmer under graviditet och allt! Hoppas allt löser sig. Kom ihåg att tänka på dig själv, på barnet och bebis i magen! *kram*
Igår va jag med min sambo på en liten inflyttningsfest. Kändes som man kom till en fjortisfest alltså! Dom lekte typ lekar man gjorde när man va 14 och höll på med en massa sjuka skämt hela tiden. Som tur va skulle sambon upp å jobba tidigt idag så vi åkte hem runt 01.00 tiden. Nu är jag som vanligt superpigg å vet inte vad jag ska hitta på. dammsuga igen kanske...! Klockan 13,00 åker jag till arlanda!!!! weeeeeeeeeeeeeeee
Vicky; håller med halvblod. HA en underbar dag nu tjejen och ta hand om dottern!
Halvblod; gör som jag; dammsug, städa toaletten.... låter inte så kul va? men jag har blivit knäpp eller nåt. Blev ARG igår när mamma va förbi och ville dammsuga åt mig. Hon tyckte jag skulle vila ryggen osv... men jag vill själv! Älskar helt plötsligt att städa.... hoppas det håller i sig bara!
hej på er! Tillbaka från Turkiet! Har lagt in en ny magbild i bildtråden! Alanya va helt ok, sol och bad de tre första dagarnamen sedan va det tyvär mulet. Bra shopping var det!! Men gillade inte staden i sig, lite väl slitet... men men det fanns lite att se alla fall!! Hoppas ni mår bra med era bebismagar. Själv känns ryggen superbra just nu! *peppar, peppar* Har fått sammandragningar då o då, men inte så värst farligt! kram kram
godmorgon på er! Verkar bli en härlig dag med sol! Man blir ju inte rik direkt av att vara sjukskriven på halvtid... men måste erkänna att det är ganska så skönt! Hi hi, ja och nu känner jag inte av ryggen heller, *peppar, peppar*
I eftermiddag ska vi iväg och köpa färg till vardagsrummet, så ska vi fixa på tisdag kväll och hela onsdagen typ! Skönt att få ordning här hemma, börjar se riktigt dugligt ut!
Jag vill ha ett par snygga svarta byxor i tight modell.... hjälp mig! Finns det några sådana fina att få tag på som inte kostar flera tusen? Vill ha nå fint nu till våren. Svarta tighta byxor, lite uppvikta, snygga tunna skor, kanske en piké t-shirt, en uppknäppt seglarjacka.... osv.... nä måste till jobbet nu!
Giafia; tack! På jobbet tycker dom att jag blivit superstor. va ju ledig en vecka och dom säger att det hänt massor! En flicka på min avdelning (3 1/2 år) blev helt till sig när hon förstod att jag hade en bebis i magen! Hon ska komma på ett namn åt bebisen, en flicka som hon säger! hi hi, dom e så söta!
Kännt av ryggen lite grann idag på jobbet, man spänner sig väl på ett annat sätt mot när man har helt semester... ja ja, solen skiner! ska plantera lite frön!
Jonali!!! Gu va härligt!!! Blev glad när jag läste ditt inlägg, fan va skönt att det ordnat upp sig!!!
SOL!!!!! älskar våren. köpte frön igår som jag ska plantera!! Vi köpte målarfärg oxå till vardagsrummet, nu gäller det bara att ta tag i det oxå!!!
Tindrasson; oj då, har jag inte haft en tanke på... måste nog kolla upp det... färgen heter Butinox... någon som vet om den e ok...?
har läst allt på förpackningen nu. står inget om varken graviditet el ammning. bara att den skall förvaras från barn... borde väl stå på om man inte ska använda den vid graviditet, det gör det ju på allt annat... den e vattenburen men hittar inte något på nätet där det står om det