humlan1973 skrev 2007-03-07 07:23:33 följande:
solstraalen: Jo, jag ar gatt upp 8kg sedan inskrivningen annars snackar vi nog narmare 10kg och jag som hade 10 formycket innan jag var gravid.... Med lillkillen gick jag upp 25 -27kg kommer inte riktigt ihag. Men det tog langtid innan jag ickg ner nagot alls... efter detta blit det hardtraning.Gravidyoga var det nagon som undrade over, jag gick forra gangen, helt otroligt skont, jag tyckte det hjalpte massor till forlossningen.
Här blir det oxå hårdträning, fungerar inte amningen ( fast ja hoppas VERKLIGEN Att den gör de denna gången ) så kommer jag nog börja ta tag i vikten ganska omgående efter förlossningen. Har räknat att går jag upp 40kg denna gången oxå så kommer jag ha närmare 60kg att banta bort sen för att komma ner till vikten jag vill !

Fast de första 15kg brukar rinna bort fort iom att bebisen kommer ut. Men sen blir de hårdtag
Har ju som mål att HELST komma i strl 40 i byxor, då ser ja ganska bra ut måste jag säga
*gillar strl 40-människor* Hehe. Nä men ja e ganska bred över rygg osv så de ser inge bra ut om ja e mindre. Å jag tror att går ja upp 40 så måste jag ner 60kg sen för å komma i strl 40. Usch de låter massor, men det ska gå
och förhoppningsvis går ja inte upp 40, men har ställt in mig på de för å inte bli lika fullt besviken.