BF Juli-07 Nr3
Kalas
Kalas
Angående syskon å dagis och så.
Jag har bf 1a juli och Saga blir 19månader den 5e Juli, som det ser ut nu så kommer hon få vara hemma med mig och bebisen. Jag längtar såååååå mycket efter att få va hemma med 2 små guldklimpar
Vi ska hitta på en massa skoj
Saga är hemma med mig nu oxå då jag endå bara pluggar på distan ( heltid ) och vi har sagt att så länge hon inte visar tecken på understimulation så får hon vara hemma.
( Vi besöker öppna förskolan i snitt iaf 1gång i veckan ).
Så vi har sagt att när hon visar att hon behöver dagmamma/mamma så söker vi det åt henne,men planerna är att syskonet och hon börjat hos dagmamma/dagis samtidigt hösten 2008.
Bara måste få glädja med mig eller vad man ska säga
Min lilla Saga är ju en tänkare som person, tänker efter före och när hon väl gör något så kan hon de mer eller mindre utan problem.
Å idag tog hon 5 riktiga gåsteg i följd!!! Första gången hon vågade gå själv
Igår vågade hon tom stå och dansa utan att vi höll i henne ( hon kollade på melodifestivalen )
Jag är så glad för min stora lilla tjej! Även om hon e av den sena sorten i utvecklingen
Hennes bror var tidig med allt och det var kul de oxå, men jobbigt eftersom han slog sig så ofta.
Ja jag e så sjukt stolt!!
Har längtat såååååååååååååå efter de här så ni kan inte ana!!!
Ska bli såååå kul när hon går, slipper hon lida av att tofflorna åker av oxå. Sitter ju på plats bättre då man går ( ja hon är lite udda å tycker om å ha tofflor )
I övrigt, hennes köldallergi hon fått, ja idag fick hon stora nässelutslag ( de e så allergin yttrar sig ) på händerna av att bara krypa inne.
Jag vill ha vår!
JAg förminskande mina bröst för några år sen, men de kan man inte tro längre