Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

Hur ont kan man få i ryggen egentligen?
    Sista veckan/veckorna ( tiden går ju så fort ) så blir jag mer och mer trött/slut/får ont i svanken.
    Igår var jag hemma hela dagen ( visst bar på 10kg tunga Saga en del, men ej mer än vanligt ), sen då sambon kom hem på kvällen så kilade jag iväg till affärn. Att gå dit, handla lite där och gå hem tar ca 50min beroende på kön på affärn osv.

När jag kom hem var jag så sjukt slut i svanken så jag orkade inte stå upp knappt.

Gick och la mig iaf och då kände jag hur ruskigt ont jag verkligen hade, de smärtade i hela svanken + vid en speciell kota i ryggraden. Ja det var så pass att jag knappt kunde röra mig i sängen.

Lite skrämd faktist, är ju bara i v 24, hur ska det funka 16 veckor till??? Det blir ju bara värre och värre.

Skulle vilja ha en smäll i magen så ryggraden rätar ut sig och sen sätta fast ett järnrör eller så vid ryggraden så den inte kan svanka mer. Detta börjar bli olidligt jobbigt.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
  • solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 08:57:55 följande:
    tbmh; håller med dig om att det är kul att läsa igenom alla inlägg!! detta är super!solstraalen; kan känna igen mig i din beskrivning om smärtan i ryggen, det är skitjobbigt. JAg brukar lägga en varm vetekudde vid svanken när det är som värst.Ang vikt; jag har gått upp hela 2 kilo, väger alltså nu så mycket som 52! grejen är den att jag känner mig rätt så "fettig". som om massor av fett sitter löst... svårt att förklara... Hade iförsig en dunderförkylning i två veckor då jag inte åt så bra, kan ju vara en förklaring till min OTROLIGA viktuppgång! Men nu när man är frisk känns det som om man går upp mest hela tiden.Ang frukt; i början va jag besatt av apelsiner och gröna äpplen! Nu är det inte alls lika mycket längre. äter kanske en frukt om dagen... måste börja äta mer! www.lindisen.bloggagratis.se
    Vart har du köpt vetekudden??? Jag har bara hittat vetekuddar med äckliga dofter
    little baby skrev 2007-03-06 08:59:13 följande:
    Godmorgon tjejer!Igår var vi på UL + 3D i Linköping hos Dr Selbing (så proffisonell människa)Det var helt underbart att se den lilla i magen lite envis o blyg men efter lite flörtande och buffande på magen så vände den sig tillslut mot kameran för lite fotografi Allt såg bra ut och vi tog reda på kön som vår lilla tjej vägde 496 g och var ca 24 cm lång Helt undebart jag är såå lycklig och tacksam att allt såg bra ut och att hon verkade hel o frisk! ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    GRATTIS till tjejen!!   den 14e e de min tur, ska bli kul å se hur stor bebisen är, frågade aldrig de på rutinUL.  
  • solstraalen

Tror den jag hittade luktar lavendel, de STINKER I hela huset då man har värmt den

Men ja ska kika på hemtex

• solstraalen
    little baby skrev 2007-03-06 09:16:25 följande:
    åhh fyy ja lavendel luktar ju starkt/intensivt så det luktar nog inge vidare, i synnerhet inte när man är gravid ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    hehe skoja inte!   Du kan få den helt gratis av mig om du vill
  • solstraalen

Alltså tjejer, förra veckan ojade ja mig åt min mages "dåliga" tillväxt, om ni orkar, kika in på dagens bild, den har ju växt massa på bara en vecka!

• solstraalen
    little baby skrev 2007-03-06 09:30:44 följande:
    ja verkligen den växer uppåt mera rund liksom..min har oxå växt massor bara på en vecka ska ta nya kort nu i veckan o uppdatera upp bildgalleriet...Men visst är det mysigt att ha mage ?  varje fall just nu när man fortfarande är lite "smidig" heheh ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Hehe ja precis, nu då man fortfarande e lite smidig så är de trevligt, men fråga mig samma fråga om 1 månad eller 2
  • solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 10:06:10 följande:
    har börjat få för mig att våran vagn är för stor... den ser lite klumpig ut, (knorr nizza) Sambon tycker den är helcool, med stora däck å allt... men det är väl kanske bara något jag fått för mig www.lindisen.bloggagratis.se
    Jag har vart helnöjd med vår nizza, enda tills nu då ryggen e knäpp å folk inte vill hjälpa till upp på bussen.

Klart de finns enklare vagnar, men testa å kör en MODI, då blir du nöjd med nizzan
  • solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 10:09:00 följande:
    solstraalen; ja jag är kanske lite nervös då det är första barnet och så... vagnen är säkert toppen! www.lindisen.bloggagratis.se
    Har du bild på vagnen?? Vill se vad för färg ni har
  • solstraalen

Mjukis: skönt att lillan visade att hon levde till slut!

Lindao Johan: ja just, nästan lika som vår   Ska lägga upp bild på vår sen oxå, kan du kika om du vill, om de inte redan finns iofs. hmm

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3