BF Juli-07 Nr3
Karttu
det ahr jag aldrig hört, helt missat, men ja går efter att sålänge de känns okej så är det okej med
Karttu
det ahr jag aldrig hört, helt missat, men ja går efter att sålänge de känns okej så är det okej med
Jessa6
jag har gått upp 8-10 kg skulle ja gissa med mina 1.70 längd...
inte tagit några SF mått än, inte vart till BM än så nog mest därför
jag är trööööött men de är inte den i magen
Baby 2007
hehe
mammab
vad du växer med magen jänta
SannaKaarina
ååå ja vill med ha snö, känns inte rätt med sol i Mars, då är de alltid snö. Hehe snöade på en skolavslutning engång, lite kul att reta alla som stog där i klänning
jaja solen ahr väll ltie fördel i att hunden är badad, fick smått utskällning när ja sa de till sambon dock eftersom ja fick ont i höfterna när ja lyfte henne i vanliga fall skulle han sagt ja får skylla mig själv så lite gulligt var de
haha ja är glad över liten mage, även denna lilla är ivägen för sånt jag vill göra. Mannen skulle nog vilja annat däremot om man frågade honom
är de ärftligt så lär knappast denna väga under 5 kg när den ska ut, både jag och sambon vägde lite över det men lyckades våra morsor kläcka ut oss vaginalt så ska ja med lyckas
så en långpromenad med hunden,s en abdat och nu suttit och glasat i solen med iskall drink och tidning.
va ska man nu göra, hungrig men orkar inte göra nått
mammab
haha illa, ekonomin sög denna månad så de blir inte mycket storhandlande för oss. Köpte lite ekonomiskt så bara stora förpackningar men urk att äta samma sak flera gånger
mammab
haha ne ja är less innan man ens ätit det
Spril lär suga lika mycket det, självklart fyller halva helan av släkten år i April.
aj då, inge skoj med försovande pappor, men Saga kanske inte klagar på att leka lite extra?