BF Juli-07 Nr3
Jag gör ingenting ikväll, sambon jobbar o jag orkar inte anstränga mig för o hitta på något...
Jag gör ingenting ikväll, sambon jobbar o jag orkar inte anstränga mig för o hitta på något...
Jag tycker det är supermysigt o vara gravid... Än så länge iaf. Snart är man väll stor som ett hus o inte klarar av o gå.
Madelene87: Va spännande med könsul! Vad tror du att det är nu?
Hmmm ja den bilden du har på magen ser lite tjejjig ut...
Hej tjejor!
Nu har jag inte varit inne på 2 dagar å orkar inte gå igenom va alla har skrivit.
Hoppas ni inte tycker jag är ego som bara hoppar in så här...
Jag har haft så ont i bäckenet att jag knappt kunnat gå på 2 dar, sambon har fått bära mig, stackarn.
Men så går man in här o blir lite gladare för ni är så tokiga med era fotoexpriment
missheaven: tack, vill bara att ingen ska tro att jag inte bryr mej om er andra:)
Beckah: Var tvungen att läsa lite om slemproppen på internet. Det står att man ska vara redo för förlossning om slemproppen går, dvs att förlossning kan sätta igång inom 2 veckor
Jessa6: Känner igen det där;) Har också finfin bränna men magen är aldeles vit.
Sitter o glor aik-helsingborg, tror jag ska få en fotbollslirare så mkt den kickar där inne. Eller så hoppas jag bara det för att jag älskar fotboll, hihi.
SannaKaarina: Idag spelar många flickor fotboll också! Jag har spelat sen jag var sju år, de är grymt kul!!
Jag får höra tjockis o fetto hela tiden. Vet att det är hjärtligt av alla men ibland så känns det trist med tanke på att man gått upp 17 kg o det inte bara är pga bebisen:(
Oh va härligt med en recepttråd, kan jag behöva. Sambon är kock så jag kan aldrig överträffa det han lagar men man kan ju försöka slänga ihop nåt sensationellt nån gång.
Hmm alltså fatta!! Snart kommer vi säkert ha den första juli-bebisen här. Fast född för tidigt så klart. Å då ska vi väl ha en bebis-tråd också!! Längtar
Tjoho! Jaha då har man uvi för 3e gången denna graviditet, börjar bli tröttsamt å ha ont där nere.
Kom presis hem från jobbet. Var på föräldrakurs idag o sen återgick jag till o jobba vid 12 o har jobbat till nu! Gäsp.
Nu ska jag moffa i mej pankisar...mums.