Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

jajamen det är öppet som vanligt!
    Jag jobbar i butiken brevid, säljer smycken
    Kom gärna in om du kan det vore roligt att se vem du är

• copernicus

hej igen!
    Fick du inte gå ut Zandrisen?
    Mamma var förbi medans jag jobbade och hon lyckades som vanligt liva upp här!
    sambon ringde mej och var jättearg, att hon alltid lyckas!
    Casper har inte fått vara ute på två dar för att vi ville se hur hans kropp skulle reagera eftersom han är allergisk och nyss fått börja medicinera igen.
    Han har vaknat och skrikit varenda natt i flera veckor, men de här två nätterna har han sovit till 9 utan att ens gå upp och kissa. Men hon trodde såklart inte sambon utan tyckte att han  var lat. suck!

Det är så roligt att läsa här nu, för ett par veckor sen var alla så glada över sina graviditeter och längtade sååå efter sina magar..... som nu bara är i vägenFundersam

Själv längtar jag faktiskt efter att få gifta mej, det känns mer och mer ju närmare sommaren vi kommer och alla par som lyckliga kommer till jobbet och beställer fina ringar.
    Nu har vi hittills "bara" 3 bröllop att gå på i sommar, varav två är samma dag men ca 100 mil ifrån varann.
    ja ja

• copernicus

L2K
    Vi har inte bestämt datum, skulle till sommaren men ångrade oss när vi fick reda på bebben.
    Jag vill ha ork för en stor fest, vilket jag inte orkar som gravid.
    Har varit så bestämd på att aldrig gifta mej på dop, men nu längtar jag så, så jag tom skulle kunna det tror jag.

måste fråga
    är bjudna på ett bröllop med osa 1 maj, jag har jobbat och inte hunnit ringa dem, eftersom det var genom telefonkontakt man skulle meddela så ajg tänkte göra det i kväll.
    Nu har brubgummen ringt både ham och på mobil och meddelat att jag ska höra av mej. Till saken är att jag blir så anti{$lang_emotions_throwup}  när han jagar mej samma dag som är sista anmälningsdag.
    Jag tycker att det är oförskämt, han hade kunnat vänta ett par dar.
    Är jag konstig som reagerar så här?
    Nu tänker jag inte ringa utan skicka ett mejl!

• copernicus

tack L2K!!
    är det en gravidklänning du köpt?...kommer inte ihåg.
    Jag tänker köra som f-n för att snabbt gå ner i vikt så jag klarar den blivande drömklänningen.
    höstbröllop är ju också fina....

• copernicus

ja verkligen fin klänning!
    nej det är kanske inte så kul med en spädis, förstås.
    Men jag vill kunna dricka och ha fest (dricker inte mycket) som jag inte kan om jag är gravid.

• copernicus

Usch så du har det!
    jag förstår att du "vill" vara sängliggandes!
    Skulle iof också vilja ligga på soffan en hel dag fast inte av den anledningen!
    Det var ganska mycket folk på kupan och då blir det mycket att göra och man blir så trött efteråt.
    Kanske att ta i att jobba ända till sista juni, men jag gör väl ett försök.
    Kom in när du kan, vi är inte så många som jobbar och det är bara jag som är höggravid så du kan inte missa mej!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3