Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

BF Juli-07 Nr3

nej det är inte som sparkar eller så huvudet ligger dessutom uppåt, utan jag känner mej som hungrig. som att jag inte ätit på flera dar och får ont- fast utan kurret.
    gör ondare när jag sitter.
    vet inte om jag kräktes av smärta eller nåt annat!
    skrek iaf så mannen vaknade trots att jag var i källaren och han en våning upp och är svårväkt!

Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • copernicus

hmm det där stämmer bra in på mycket!!Fundersam
    jag har ju jobbat lite mycket och stressat så tyvärr kanske det är så...
    min bror har det, han fick losec utskrivet för en vecka sen.
    och det var ju banan jag åt, trodde det skulle vara humanre än smörgås vad fel man kan ha.
    frågan är varför det blev bättre när jag fått upp all mat?!
    Har aldrig haft det förut!

Nu törs man väl knappt säga det till spec. på falun om man måste söka hjälp för jag är väl en av de där "hemska kvinnorna som kostar massor av pengar"

• copernicus

aha!
    det förklarar varför det inte släppte förens magsyran kom upp!
    Tack för den hjälpen syster zand!
    godnatt ska också krypa till kojs nu!
    Kram kram!!

• copernicus

hej tjejer!
    ser att ni pratar förlossning
    blir så fnittrig när jag läser om de som tror att de kan prata under förlossningen och att de ska göra si å så {$lang_emotions_dreamer}

jag hann ingenting förra gången och jag hade "planerat så" dessutom kunde jag inte prata hur jag än försökte! sa bara ett par enstaka ord på hela tiden.

Har hoppats på en lika enkel förlossning nu med, men detta barn vill ju inte vända sej så vi får väl se!

• copernicus

Tack Zan mycket bättre!
    Känner inget idag faktiskt, men så var jag ju hemma igår och tog det lite lugnare också!
    Hur mår du? nån förändring?

Imorgon åker vi till valbo och hälsar på kompisar och passar på att gå på IKEA, ska bli så roligt och skönt att komma iväg!

NU har jag skrivt min första blogg men undrar om man inte kan ändra i den i efterhand? jag har missat några saker.

• copernicus

nej jag jobbar inte åker till Valbo jobbar på måndag nästa gång!

• copernicus

nej jag har inte märkt något håravfall! men jag har så tjockt hår så det skulle inte göra nåt om jag tappade lite!

Har lagt in kort på magen nu och tänkte flytta över dem till fotolänken men vet inte hur man gör!
    Har mozilla, vill någon förbarma sej över en okunnig som mej?!

• copernicus

får bara till det som länk inte klickbar bild, vad gör jag för fel då?
    har tryckt ctrl c  v

• copernicus

men enligt mannen ska det var jpeg eftersom den kommer direkt från mobilen.
    jag är verkligen urusel på datorer- men jag kan andra saker iställetFlört

• copernicus

men bilderna ligger i mitt galleri så det går att se dem!
    Har kollat och det är jpeg men ja ja

sov gott

kRAM

• copernicus

oj vad glad man blir när man loggar in här idag!
    bara nån som är puppig!
    tbmh: håll ut! jag förstår att det är jättejobbigt! kram till dej!!

mammab:
    snart slipper du klaga

Mjukis: roligt att se dej igen! Och jag läser allt du skriver!

Carin: välkommen

rullgardinsflikkan
    : den bostadsrätten verkar jättefin! Lite nya tapeter osv så är den toppen. Bra pris också måste jag säga.
    Tror du inte att ni kan få lån trots att du inte har fast? Det fick vi när jag väntade Casper, sambon hade då en fast halvtid och jag olika timjobb.

• copernicus

nu ger jag upp med sittandet för en stund!
    idag ska vi bygga igen så nu är det verkligen dags att mannen kliver ur sängen!!!
    syns kanske ikväll

• copernicus

kram till er alla som mår dåligt nu!!{$lang_emotions_heart}

Jag kan förstå alla som tycker att tiden står still nu! Så kände jag förra gången, så fort jag kom till v. 30 så stannade tiden!
    Nu har jag nästan panik över att tiden går så fort- inte roligt det heller!
    Jag jobbar fortfarande och har massor att göra i huset innan bebben kan titta ut!

Idag har jag grävt upp gjutna stolpar som suttit runt ett land och sen grävt jord och lagt i en halvcirkel på gräsmattan, där vi ska plantera runt poolen. Men det tar en evig tid när jag inte orkar så mycket i taget.
    Vi har även rum som måste stå färdiga innan juli och vi försöker få tag på en snickare som har tid, men det är inte lätt kan jag säga.

Sen när vi kom in på em. skulle jag städa badrummet och kaklet var så himla fläckigt och när jag gnuggade med svampen lossnade färgen. Suck ropade ner mannen som snabbt konstaterade att det bara var å tvätta bort allt på nåt sätt. Vi målade kaklet 05.
    Så jag tog fram spackelspaden och började skrapa. Nu är nästan allt borta har en bit bakom badkaret kvar sen är det klart!
    SÅ nu ska jag bara slappa!

• copernicus

ha hah haaaa Det låter som en ljuvlig tid det där! jag håller tummarna för att jag inte ska bli så där varm, för jag hatar att sova när det är varmt! Och med en super allergisk son och man så kan inte fönstrerna vara öppna nattetid.

• copernicus

fryst vatten i sängen??
    blev det inte blött?
    Vi har inga element på övervåningen så vintertid sover vi med varmvatten i PET-flaskorna

• copernicus

ok jag tänkte när vattnet smälter brukar det bli kondens annars, men du hade ju socka över.
    är det bara du och jag vakna nu?
    ska snart lägga mej, har tid för linsundersökning i morgon bitti innan jobbet. Sen jobbar jag 12- 19 hoppas att det inte är  för lugnt för då blir dan såååå lång.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3