Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

aha, har de kanske olika för olika ställen man bor i ?
    jobbigt att ha högt upp, denne känns de som den ska ramla ut vissa gånger hoppar man lite så kanske 'asg*

• Calylite

madeleine78
    låter jobbigt de där ju, ska man våga bli grav en gång till man lär ju knappast ha samma tur två gånger
    Olydig liten du har redan, bökar runt och gör illa sin mamma

Beckah82
    låg rätt jämt ett bra tag där ju

• Calylite

Huvvaligen +14 kg nu ju, rena paniken. Men om ungen och tillbehör är 13 så är de ju bara +1 egentligen om man räknar så, försöker intala mig de iallafall
    Aldrig i hela livet vägt så mycket som nu, inte konstigt att mina fötter protesterar hej vilt.

• Calylite

Jag föredrar bärsele, smidigare att slänga på tycker ja och traska iväg och sen få upp ungen och sen i den med. Blir enheldel rännande här
    Men fudnerar på att ha bärsjal inomhus.

• Calylite

hehe sant ju, de fläktar lite mer

solstraalen skrev 2007-04-17 15:45:56 följande:
    Jag vet en positiv sak med bärsele, man blir inte lika svettig i dom
  • Calylite

solstraalen
    De säljer väll ut endel NallePhu saker nu med så som sängar, sitters och bärsele, rusa och kika

little baby
    på min babybjörn står det under den på en fastsydd lapp när de går använda den, vilken vikt och dylik. Denne från nyfödd redan.

• Calylite

solstraalen
    haha nä inte ja heller, därav lät bli köpa.
    Men de va snygg design ska ja erkänna på dem.

• Calylite

Ne vi har gjort alla stora, skippar skötväskan här dock. Räcker med den som följer med vagnen. Skippar även liften, skulle det mot all förmodan behövas kan man ta de efter den kommit tänkte ja. Babyskydd får vi av IF lagomt.
    Nu ska bara allt sättas upp

• Calylite

solstraalen
    tråkigt att den inte rymdes Men aknske går att sälja och köpa ny?

• Calylite

vi började ju redan i v.12 att inhandla. Ville ta saker pö om pö så de inte vart en klumpsumma, bra när man inte har världens bästa ekonomi

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3