BF Juli-07 Nr3
aha, har de kanske olika för olika ställen man bor i ?
jobbigt att ha högt upp, denne känns de som den ska ramla ut vissa gånger hoppar man lite så kanske 'asg*
aha, har de kanske olika för olika ställen man bor i ?
jobbigt att ha högt upp, denne känns de som den ska ramla ut vissa gånger hoppar man lite så kanske 'asg*
madeleine78
låter jobbigt de där ju, ska man våga bli grav en gång till man lär ju knappast ha samma tur två gånger
Olydig liten du har redan, bökar runt och gör illa sin mamma
Beckah82
låg rätt jämt ett bra tag där ju
Huvvaligen +14 kg nu ju, rena paniken. Men om ungen och tillbehör är 13 så är de ju bara +1 egentligen om man räknar så, försöker intala mig de iallafall
Aldrig i hela livet vägt så mycket som nu, inte konstigt att mina fötter protesterar hej vilt.
Jag föredrar bärsele, smidigare att slänga på tycker ja och traska iväg och sen få upp ungen och sen i den med. Blir enheldel rännande här
Men fudnerar på att ha bärsjal inomhus.
hehe sant ju, de fläktar lite mer
solstraalen
De säljer väll ut endel NallePhu saker nu med så som sängar, sitters och bärsele, rusa och kika
little baby
på min babybjörn står det under den på en fastsydd lapp när de går använda den, vilken vikt och dylik. Denne från nyfödd redan.
solstraalen
haha nä inte ja heller, därav lät bli köpa.
Men de va snygg design ska ja erkänna på dem.
Ne vi har gjort alla stora, skippar skötväskan här dock. Räcker med den som följer med vagnen. Skippar även liften, skulle det mot all förmodan behövas kan man ta de efter den kommit tänkte ja. Babyskydd får vi av IF lagomt.
Nu ska bara allt sättas upp
solstraalen
tråkigt att den inte rymdes Men aknske går att sälja och köpa ny?
vi började ju redan i v.12 att inhandla. Ville ta saker pö om pö så de inte vart en klumpsumma, bra när man inte har världens bästa ekonomi