Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

moderskapsintyg må ja med fråga om, första gången avr de visseligen bara info med massa papper men får man inget andra gången nu v.27 så får man väll be om det, vill fixa allt med Försäkringen och de så de är klart.

haha sex, finns de tillfällen killar INTE är kåta säger ni?

• Calylite

mammab
    så ahr ja med ibland, tysp som man har vid den jobbigaste mensen, såå störigt så sitter man där med handen mellan benet, otroligt snyggt *asg*

Åå glass, ja vill med ha. vad är eran favorit på den listan?

• Calylite

mammab
    jo, man vill få skiten överstökad och ha barnet istället ju bara

JoNaLi
    trodde med ja såg en liten sak där på VUL men då fick ja reda på att tjejer har rätt utstickande kön de med så då vart man osäker

• Calylite

underviktigt enligt BMI ja med innan grav, nu är ja tydligen normalviktigt, huvvaligen, känner mig som en kossa ju
    Tror inte de blir så svårt gå ner igen efteråt, innan kunde ja leva på godis, chips och MCD utan att gå upp ett gram så de lär ju rasa endel när kroppen inte behöver samla på sig igen.

Ja får nada i deklarationen, vet inte vad sambon får, inte kikat men de lär behövas för denna månad var en inte nådig. Sen måste ja kika på ÖoB på strumpor syrran pratade om, ja kikade på pyjamas men kom underfull med att bodys får duga, de är så jäkla hett i sommar ändå så kommer inte använda pyjamas vilket fall men sockar må man ju ha iallfall.

• Calylite

Alveline heter min brors tjej här på FL... Slår knut på tungan så de skulle fetgåbort här

Bilbarnstol ja, ja måste ta mig tid och skriva upp på IF när vi ska ha våran någongång, man skjuter på de hela tiden
    Sälja det baskade akvariumet med som bara står och tar plats nu, behöver de utrymmet till spjälsängen.

• Calylite

Beckah82
    dw är inte gifta så inte precis...

annki72
    Gullig kille du har ju

Lat är man aldrig tänkt inte så, det är ju mycket du går och kånkar runt på nu ju

• Calylite

Min första gravsymprom, "weee" liksom
    Onda i ryggen blir outståbart om man lyfter nå tungt eller anstränger sig. Riktigt fräckt ju, nu känner ja mig lite mer gravid och inte bara som en kossa som svalt ett kassavalv.

• Calylite

teenpregnancy

frukt är de här med i stora lass. Åt lite förut med, tex ett äpple om dagen men nu kan de slinka ner ett halvt kilo
    men de beror mest på att ja småäter mycket så äter hellre frukt som småätande än tar en vitbrödmacka eller chips som ananrs var.
    Men tror inte kroppen klagar
    "an apple a day, keeps the doctor away"
    Bra för tamrmen med, den behöver ju frukt för att hållas fräsch, annars blir den lätt degig och svårt för mat att passera.

• Calylite

Nathalie009
    enligt alla tester, myter och magformers grejs så väntar ja en tjej men de är minsann en pojke däri

• Calylite

Vallmar
    det låter ju ritkgit gott, det måste jag ta och pova, tack för tipset

L2K
    ÄNTLIGEN en ursäkt att äta sig proppfull på jordgubbar

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3