Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Babyskydd är den lilla bilbarnstolen som man kan bära med sig. Tog ett tag innan jag fattade det också, så du är inte ensam...

• zandrisen

Ang babyskydd så hittade jag ett snorbilligt på Tradera (100 spänn!) så det var på alla vis bättre än förra gången då vi hyrde från babyproffsen för ca 70 kr/månaden. Hade det tills Molly var ca 6 månader tror jag, sen köpte vi bilstolen hon har nu, som går att ha tills hon blir ca 5 år.

• zandrisen
    rullgardinsflikkan skrev 2007-04-30 16:35:37 följande:
    HEllo girlisHur mår alla idag??Jag har haft lite bruna flytningar *uäck* undrar vad det kan vara borde jag ringa till mvc och kolla upp det???Jag och Albin har vart och gjort stan idag shoppat en ny jacka till honom grön anorack med döskallar på så jäkla häftig och ett par blåa crocks (fast annat märke).jag har köpt lite mammakläder ett par vita jeans knickers och två linnen hur goa som helst jag är så lycklig nu kan jag gå utanför dörren i vanliga kläder igen och inte i mjukis byxor haha Så har jag betalt 2500:- på min vagn så nu är det bara lika mycket kvar men det tar jag när skatten kommer. Erkänn det är härligt när man får den känslan att alla bitar faller på plats....Ha en underbar valborg allihop kram på er
    Bruna flytningar kan vara gammalt blod, och det tcker jag absolut at du skall kolla upp lite närmare. Ring BM iaf, så får hon råda dig. Härligt med shopping!
  • zandrisen

Jag sitter här och ugglar, väntar på att maten ska bli klar...

• zandrisen

Copernicus, vet du om apoteket är öppet i kupolen idag?
    Isf blir det en tur dit... Var jobbar du?

• zandrisen

Blir maken som får åka isf, jag ska ju fortfarande helst ligga ner... Fast jag är superrastlös! Undrar om jag ska ringa och fråga om det är ok att åka en snabbis och sitta i rullstolen...? Blir det nån tur så kikar vi definitivt in till dig!

• zandrisen

Copernicus, nej det blidde ingen kupolen-tur... Har spenderat hela dagen på soffan med en superstrejkande rygg, den har blitt mycket sämre pga sammandragningstrasslet, skitdrygt. Vågar inte riktigt gå emot ordinationen om liggläge heller, men såfort det kan anses ofarligt att åka en tur, så kommer jag och kikar in hos dig på jobbet!

• zandrisen

Zelda, 5 och 10 var finast tycker jag, vad duktig du är! Skulle också vilja kunna morpha, men jag är för lat för att lära mig nåt nytt just nu...

Imorgon ska vi lämna in vår dator för service, den har funkat lite si och så på senaste tiden, tror det är fläkten som krånglar för den låter mysko och kan bli väldigt varm ibland(laptop). Ska få en lånedator, men det kan dröja några dagar, så att ni vet var jag är tjejer...

• zandrisen
    copernicus skrev 2007-05-01 23:19:05 följande:
    Usch så du har det!jag förstår att du "vill" vara sängliggandes!Skulle iof också vilja ligga på soffan en hel dag fast inte av den anledningen!Det var ganska mycket folk på kupan och då blir det mycket att göra och man blir så trött efteråt.Kanske att ta i att jobba ända till sista juni, men jag gör väl ett försök.Kom in när du kan, vi är inte så många som jobbar och det är bara jag som är höggravid så du kan inte missa mej!
    Förstår att du blir trött, du måste väl i huvudsak stå och gå hela tiden också...? Tänkte nästan att det skulle vara lätt att räkna ut vem du vat med   Sista juni...??? Då är du DUKTIG! Fast kupan är väl ganska skönt på sommaren, med luftkonditioneringen... Alltid nåt liksom... Ska vila lite åt dig också!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3