BF Juli-07 Nr3
Babyskydd är den lilla bilbarnstolen som man kan bära med sig. Tog ett tag innan jag fattade det också, så du är inte ensam...
Babyskydd är den lilla bilbarnstolen som man kan bära med sig. Tog ett tag innan jag fattade det också, så du är inte ensam...
Ang babyskydd så hittade jag ett snorbilligt på Tradera (100 spänn!) så det var på alla vis bättre än förra gången då vi hyrde från babyproffsen för ca 70 kr/månaden. Hade det tills Molly var ca 6 månader tror jag, sen köpte vi bilstolen hon har nu, som går att ha tills hon blir ca 5 år.
Jag sitter här och ugglar, väntar på att maten ska bli klar...
Nån av er som vet:
www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20177259.html
Copernicus, vet du om apoteket är öppet i kupolen idag?
Isf blir det en tur dit... Var jobbar du?
Blir maken som får åka isf, jag ska ju fortfarande helst ligga ner... Fast jag är superrastlös! Undrar om jag ska ringa och fråga om det är ok att åka en snabbis och sitta i rullstolen...? Blir det nån tur så kikar vi definitivt in till dig!
Copernicus, nej det blidde ingen kupolen-tur... Har spenderat hela dagen på soffan med en superstrejkande rygg, den har blitt mycket sämre pga sammandragningstrasslet, skitdrygt. Vågar inte riktigt gå emot ordinationen om liggläge heller, men såfort det kan anses ofarligt att åka en tur, så kommer jag och kikar in hos dig på jobbet!
Zelda, 5 och 10 var finast tycker jag, vad duktig du är! Skulle också vilja kunna morpha, men jag är för lat för att lära mig nåt nytt just nu...
Imorgon ska vi lämna in vår dator för service, den har funkat lite si och så på senaste tiden, tror det är fläkten som krånglar för den låter mysko och kan bli väldigt varm ibland(laptop). Ska få en lånedator, men det kan dröja några dagar, så att ni vet var jag är tjejer...