Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Godmorgon tjejer!
    AAAAaaaaahhh, jag blir tokig, har så ont i magen! När jag skulle köpa nya erco-fer så fick vi veta att det var leveransproblem, och att det troligtvis inte skulle komma några nya försändelser förän i juli. Så jag blev tvungen att köpa Niferex! Och nu är min mage heeeelt paj... Känns precis som att jag har en smärre magsjuka, och igår spydde jag faktiskt för att det gjorde så ont. Har typ supermycket magsyra och allt känns helt ur led.

Nån som vet nån annan järntablett som inte gör en lika dålig?

• zandrisen

Godafton!
    Idag har vi varit på hem, hus och energimässa, det var riktigt spännande faktiskt, fick massor av bra uppslag i det fall det blir husbygge framöver. Nu sitter vi och väntar på pizza, ska bli såååå gott!
    Det löste sig rätt smidigt med vagnen förresten, den blir såld!
    Ska genast börja leta efter en mistral ist, som jag tänkte från början!

Välkommen Kiranna! Tyvärr kan jag meddela dig och Vickyb att det inte är möjligt att få HP som timanställd Jag var timmis då jag väntade dottern, och mi läkare sjuskrev mig ist i slutändan. Dvs om dom inte ändrat reglerna de senaste 4 åren vill säga, håller tummarna för att det är så!

• zandrisen

Jäklar vad snabbt ni skrev, en hel sida sen jag startade å mitt senaste inlägg! Såg iaf att rullgardinsflikkan kommit med goda besked till er timmisar, skönt att dom ändrat reglerna!

• zandrisen

Tjena tjejer!

Har haft en helhektisk dag då vi haft kalas för maken som fyller 25 idag. Fick massor av kommentarer om magen, tydligen är jag "enorm" och "typ jättestor" och släkten är helt inställd på minst trillingar... *fnissa* Dagsfärsk magbild finns i galleriet samt i magtråden!

Theresa1, såg att din son också fyller idag, gratulerar!

Zelda, underbar pres! Läste upp budorden för maken, han höll på att garva läppen av sig

L2K, härligt med bröllopsplaner! Och 2/6 är verkliegn inte fy ska som dtum, det är min födelsedag Våra ringar tog ca 3 veckor (smycka)

Miss Heaven, haha, vi kollar tomt nu och planerar att bygga nytt trots att vi bara haft vårt hus i knappt 1 ½ år...! DET är boa-instinkt på sin högsta nivå...

HÄRLIGT att Saga äntligen är frisk nu solstraalen!

• zandrisen

Sorry över alla stavfel, men Lilleman håller på att kicka sönder mig innifrån om jag inte lutar mig extremt mycket framåt när jag sitter upp, och det är lite klurigt att skriva då...

• zandrisen

Godmorgon!
    har haft en ruggigt jobbig natt kmed halsbränna, sammandragningar, tät näsa, sammandragningar och ont i ryggen... Superjobbigt när det blir sådär, man ligger och vrider sig i all evighet och hittar ingen ställning som funkar att ligga i, och när man gör det så är det iaf garanterat dags att kissa... Skrikandes Jaja, har fått i mig lite frukost nu samt kollat va ni haft för er sen igårkväll, och känner mig på liiite bättre humör!

BB-väskan ja... Tror jag packade den grymt tidigt förra gången, mest för at man hela tiden sa att bebisen skulle komma tidigare. Det gjorde hon iofs, men "bara" 5 dagar innan BF, och då hade nog väskan varit packad över 2 månader... Tror vi kommer att plocka i lite eftersom, men det mesta kommer vi nog packa i sista sekunden om jag känner oss rätt!

• zandrisen

Håller med om att vädret suger! Man blev ju lite halvt bortskämd där närdet blev så varmt och soligt, nu är det mer grått och kallt raktigenom...

Hallonfot, har Rennie, novalucol och gaviscon. Och så dricker jag typ bara mineralvatten. Var lika förra gången, min mage bara lägger av, jättejobbigt! Å andra sidan har jag inga som helst problem med förstoppning, så det får man väl passa på att glädja sig åt...

L2K, jag vill också följa med på stranddejten! Fast det blir ju en liten resa...

Nathalie, lycka till med teorin!

• zandrisen
    Beckah, fy det låter verkligen inge vidare... Jag har fått extrema nässelutslag i samband med pollenallergi, det kan inte vara nåt åt det hållet? Man blir ju känsligare i immunförsvaret när man är gravid också, speciellt nu på slutet... Hoppas du får hjälp, det är INTE kul med nässel över hela kroppen!!!!

Norrbagge och Annki, har också grymma sd mellan varven, varit påväg in flera ggr, men det ger alltid med sig till slut (än så länge!).
  • zandrisen

Tavegyl är ett antihistamin som verkar klådstillande, och fixar inte själva allergin... Ska du träffa nån mer läkare? Verkar lite underligt att "bara" skriva ut medicin och skicka hem dig utan ordentlig diagnos, tycker man borde utreda mer, ta allergitest och/eller kolla levervärdena iaf...Fundersam Har inte så stort förtroende för vården längre...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3