Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Bläää röklukt.... Fattar inte att jag faktiskt varit rökare en gång i tiden, är ju bara sååååå äckligt! Skönt att du får pausa lite! Ska hålla tummen att du orkar!

• zandrisen

Copernicus, ja vi bor i Grycksbo.

Vet ni, nu har jag precis beställt vagn!!! Mitt i natten, knasiga jag, men å vad nöjd jag är! Har skrivit mer i bloggen: http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b39965.html

Bild på underverket:
    Vår Teutonia Spirit S3 som är på väg hem till oss just nu!

Nu kommer jag att ha surfpaus i några dagar, då datorn åker iväg på service imorgon...
    Godnatt och ha det fint nu tjejer!

• zandrisen

JÄVLA rygg! Skrikandes
    Inatt somnade jag runt halvfem på morgonen för att jag hade så jävla ont, och vaknadenu vid halvnio. Häääärligt med hela 4 timmars sömn, not!
    Är så jäkla gnällig idag känner jag.
    Bara så at ni är förberedda menar jag...

Vikten tänker jag skita i från och med nu. *sådetså*
    Ingen idé att jag ska stressa upp mig över det, det är ju liksom inte som att jag har nån möjlighet att motionera, och äta måste man ju...

• zandrisen

Verkligen lungt härinne idag! Själv tog jag en tur tillbaks till sängen, och lyckades få nån timmes sämn, känns lite bättre nu.

Vicke, jag har samma oro som du. Känns verkligen inte tryggt med risken för överbeläggning, hoppas bara att både du och jag passar på då alla andra gravidisar i dalarna och gävleborg har fullt upp med annat!

• zandrisen
    solstraalen skrev 2007-05-02 13:00:23 följande:
    FY FARAO säger jag!!!Här satt ja å käka hårdbrömacker oh ser plötsligt hur de kryper två små svarta skalbaggeliknande kryp på ena, å då har ja redan ätit 2 eller 3 mackor!!!!
    NEJ vad jobbigt/äckligt!!!!
  • zandrisen

Karrtu, fränt med lådan! Har aldrig hört talas om att det var så i Finland, men lär sig verkligen nya grejer varje dag!

• zandrisen
    Norrbagge skrev 2007-05-02 17:41:41 följande:
    har tröstshoppat idag; det vart 2 tröjor och en barnvagn! å nu ska jag snart käka lite mat.. e hungrig som fään.Och sooolen har hittat till Boden, synd bara att blåsten inte dragit..
    Vad blev det för vagn då? *nyfiken*
  • zandrisen

Mjukis, ni finns i mina tankar!!!

Helander, välkommen åter! Jag är sängliggande för det mesta nu, hoppas på att få behålla min lille i magen iaf till v 30, helt längre, men vi får se hur det blir. Menade du min gröna spirit-vagn? Jag är sååå nöjd med det köpet, hoppas på at få hem den den här veckan! Skönt att du har en relativt friktionsfri graviditet! Och tack för raderna om att gävleborgsmammorna nog inte kommer hit till Falun, det kommer att vara smockfullt ändå! *också orolig*

Giafia, jag rös rätt rejält när jag läste om dina tandproblem... Är inte förtjust i tandläkare, och har haft massor av probem med mina tänder pga sjögrens syndrom (som gör mig torr i munnen bla). Hoppas nya tanden blir fin och stannar i munnen den här gången!

*lite avis på Jonali och alla andra som kan fynda på Gekås* För långt för oss!

Ang sex, det händer inte ofta härhemma kan jag säga... erhört komplicerad historia att få till det med diskbråck och hotande förtidsbörd kan jag säga... Nån vidare lust har jag inte heller, och minns min förra graviditet med viss sentimentalitet, då var jag sugen hela tiden, hela graviditeten var ett enda långt erotiskt äventyr...

Vickyb, min 4-åriga dam är också inne i nån period där hon verkligen går in för att vara så jobbig som möjligt. Tror iofs att det kan bero på att hon känner av att det är grejer på gång liksom.

mammab, det ar en riktigt snygg vagn! Är framhjulet svängbart tro?

Halvblod, då börjar jag hålla tummarna för att budgivningen ska gå väl den här gången då...

• zandrisen

Håller med Donna! Skulle vara super att shoppa loss hemifrån! Fast kanske tur med tanke på plånboken...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3