Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

BF Juli-07 Nr3

teenpregnancy skrev 2007-04-09 11:30:28 följande:
    guuud så avundsjuk jag är på era magar asså... Min är grymt liten, fast then again, jag är bara 161 cm lång och vägde 54 i början av min grav. men det känns fortfarande som att min mage inte vill expandera sig... ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    Som konstaterat så var ju jag också rätt liten på första barnet

24 i SF i vecka 28 och 34 i vecka 40 tex...
    ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Beckah82
    teenpregnancy skrev 2007-04-09 11:35:00 följande:
    Beckah82, jo jag vet! Den bilden är tuff... men jag vill ändå växa till mig lite. Min moster som är ganska kraftig ska HELA jävla tiden påpeka hur mycket större hon är och att hon är gravid och blabvlabla (hon är inte gravid) hon säger bara att till och med hon ser mycket större ut och shit.... åhhh blir bara sur. Hon verkar inte förstå att jag gärna vill synas som gravid.Ibland känner jag mig större än normalt men som nu till exempel så är jag yttepytteliten... ·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    Men du kan ha din BIBIS-tröjan fortfarande iallafall det kan inte jag så där har du en fördel hehe
  • Beckah82

Lycka till Solstraalen.

Mammab: Hoppas det inte är någon fara med magen och negativt på odlingen

Humlan: Du har inte gjort fel. De är de knasiga ju.

KÖNSULTRALJUD ja! Jösses...längtar verkligen fast jag får vänta en vecka till...eller 8 dagar till och med men det är jättespännande att få veta resultatet av andras UL också

Ringde förresten till min barnmorskemottagning och frågade angående SF-måttet och skvalpande bebis men det lät inte så farligt så det gör absolut inget att vänta till min vanliga tid på fredag. Tänkte väl det

• Beckah82
    mrsbygg skrev 2007-04-10 10:02:57 följande:
    sådär då... kunda få mitt intyg idag. sen urin odlingen visa inget.. var tydligen ingen uvi iaf. var tydligen vanligt me vitablodkroppar i urinen när man är gravid?!..aja... neej..glömde fråga om magen..äsch gör d när ja kommer dit...
    När ska du dit då? Idag? Eller är jag trög?

GLÖM nu inte hehe jag är också så...just när det gäller BM-besöken...jag glömmer...fattar inte varför?
  • Beckah82
    mammab; jag trillade ju också för några veckor sedan. Visserligen inte på magen utan på höften...men ändå...

Mitt i fallet fick jag en sammandragning som hette duga (förmodligen ett inbyggt skydd för bebisen) och sedan höll de sammandragningarna i sig i 2-3 dagar mellan 2-10 minuter emellan å så. Gjorde en del molont också men ja sen blev det ju det gamla vanliga igen med bara ca en SD i timmen.

Ingen påverkan på tappen. Så det kan gå bra att ramla och ge livmodern en smäll menar jag...

fetaste blåmärket fick jag också som blev SVARTLILA i flera dagar. Nu är det ljusgrått och syns knappt längre. Har för mig att det är 2 veckor sedan...eller 15 dagar sedan rättare sagt.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3