Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

BF Juli-07 Nr3

Usch va jobbigt Solstraalen. jag vet hur det känns...fast kanske inte. Alla upplever olika.

Inatt var jag uppe och kissade 5 gånger plus att jag hade svårt att sova så jag fick vända mig från vänster till höger och tillbaka 100 gånger vilket är lite omständigt och ont med foglossning och kuddar i sängen osv...så det känns VERKLIGEN i hela bäckenet idag...usch.

men jag sitter ju bara stilla...har ingen liten ettåring så jag kan ju ta det lugnt.

♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Beckah82

Något jag märkt är att naveln åker längre ner (alltså från min synvinkel, uppifrån sett) om ett par dagar är den utom mitt synfält hehe

Dessutom, när jag sitter ner...så bullar livmodern ut under revbenen och dessa bullar blir bredare och bredare (nej, inte fett utan livmoder...bebisen brukar ligga där och sparka hehe).

Sen att det kliar mer och mer och mer...spänner och kliar.

Spänd klåda fick jag i slutet med Victor, kändes som huden sprack bokstavligen och ja...det gjorde den för det var då jag fick alla bristningar. Men det var i 40+ iofs

Ja just ja...det allra bästa tecknet på att det går fort framåt:

Min son idag:

"men alltså, varför känns det som att du blivit ÄNNU tjockare?!"

(alltså tjockare än igår hehe)

• Beckah82
    Lindisen81 skrev 2007-04-10 15:06:46 följande:
    Beckah; ja den har ju ändrat både form och storlek!! Alla verkar tro att jag har en liten pojke i magen... men när jag drömmer är det alltid en tjej! mamma har spått fram att det e en tjej... hmmm brukar ju stämma när hon håller på... imorgon vet vi! www.lindisen.bloggagratis.se www.lindisen1981.pixbox.se
    Jag vill också imorgon!!!

Så skoj att få höra sen när du kommer hem
  • Beckah82
    Vickyb skrev 2007-04-10 15:15:25 följande:
    Kika in på fotoalbumet och jämnför hur magen såg ut för 2 dagar sedan. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Kikade i fotoalbumstråden och svarade
  • Beckah82

Här blir också korv med mos...men bröd också hehe värsta fattigmiddagen men så går det när man inte orkar laga...eller rättare sagt...jag orkar inte stå och greja i köket med fogarna idag. Hoppas på att få ligga stilla inatt så jag inte har fullt lika ont imorgon.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3