Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

Okej....då kanske man hinner med att smaka då heehe fast vi ar ju Sveriges sämsta McDonalds här så förmodligen har de väl inte den ändå

Lycka till på jobbet, stackare...fyy jag klarar knappt att gå, hade verkligen inte velat vara du nu.

♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Beckah82

Kinnas McDonalds har OFTA slut eller har inte fått in osv osv...saker som går på reklam man blir sååå besviken... plus att det alltid tar 100 år att få maten oavsett om det är mycket eller lite folk eller mycket eller lite personal...

Garanterat Sveriges sämsta och jag har besökt många på många olika ställen i Sverige.

• Beckah82
    L2K jag vi får ta och börja gnälla så kanske det blir ordning på torpet

Sist åkte vi hem och upptäckte sedan att en av hamburgarna som var beställd och betald inte fanns med i påsen...snopet...

Idag skötte de sig iallafall och  hade tasty bacon!

Så nu sitter jag proppmätt med en stor Tasty Bacon + en stor klyftpotatishög i sällskap med bebisen hihi nu blir bebis sur när det blir ännu trängre i magen.

Gott var det! Ruskigt gott!
  • Beckah82
    Samtal idag:

-Hur går det här då? (pekar på magen)
    -Ja...det går...men det är jobbigt
    -Men juli...det är ju TRE månader kvar!
    -Pust...ja jag vet...
    -Men...men du är ju STOR SOM ETT HUS REDAN?!
    -Ja...jo...jag vet...

Nästa gång ska jag svara

-va? Nä? Tycker du? Jag ar knappt märkt av magen jag...
  • Beckah82

Jag vet också allt för väl hur det är...var också 16..eller ja ag fyllde 16 när Victor var några veckor gammal. Inget glömt, inget förträngt. Alla kommentarer och alla blickar bär ajg med mig fast det gått så pass lång tid.

Kommer aldrig glömma hur hemskt det var.

• Beckah82

Idag har jag bara varit hemma...inte gått en meter utanför dörren, suttit och sytt har jag gjort faktiskt. Ett fodrat lapptäcke till bebis...i olika rosa tyger hehe

Jätteskönt för fogarna att göra ingenting och SD har det knappt varit några heller. Typ bara 1 i timmen knappt. Skönt.

Men jag la mig på sängen en stund och kollade pulsen och hade 92 så jag funderade vad ni andra har? Jag gissar att 92 inte är så lsande. Kanske jag blivit smygrökare utan att jag vet om det? Eller så har jag offantligt dålig kondis eller så fick jag helt enkelt en förklaring på varför det känns som en ansträngning och jobbigt att andas...

Tycker magen är i vägen för lungorna, värre och värre för varje dag och så får jag sucka och pusta för att få tillräckligt med syre och ja...då kanske vilopulsen blir hög.

• Beckah82
    Mjukis82 skrev 2007-04-08 18:04:56 följande:
    Idag har jag suttit o myst och plockat en massa i barnkammaren... har börjat plocka fram de kläderna vi ska ha som första kläder, dvs dom som ska med i BB-väskan... Känns både roligt och skrämmande på en gång! *hua* Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Jag bestämde BB-kläder igår! Hihi eller rättare sagt, åka-hem-kläder...meeeen det hänger ju på om det nu ÄR en tjej eller inte...för det är en klänning

En ljusrosa klänning från lindex med en elefant på magen och så en vit mössa med likadana elefanter i mörk och ljusrosa och vita strunpbyxor och en mörk och ljusrosa body.

Klänning är lite VÄL även för min smak om det är en pojk så jag får se hur det blir.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3