BF Juli-07 Nr3
Linper: Vad kostar bara sitt vagnen och liggkorgen, vet du det?
kan man köpa med bara citykorgen och köpa till sitt delen sen?
Linper: Vad kostar bara sitt vagnen och liggkorgen, vet du det?
kan man köpa med bara citykorgen och köpa till sitt delen sen?
Linper: misstänkte det
Ok Tack!
linper: ja just det, kanske bästa att ta sig in till nån barnvagns affär i veckan då.
har försökt hitta begagnat men inte många har den cerisa
ja det är ju inte lika många som köper den cerisa, så det kanske inte är så lång vänte tid.
men det är lika bra att vara ute i god tid ändå.
Nu har jag varit inne på babyproffsen och kollat in City Jet och japp det blir en sån, så himla tuff och smidig vagn.
fast jag har ändrat mej på färgen, igår ville jag ha den cerisa men den var inte snygg i verkligheten utan nu vill jag ha jungel Pink så himla läcker färg
Har även hittat lite mammakläder på liondex nya jeans och en blus,
köpte även ett stödbälte på babyproffsen som jag testa och se om det hjälper mot min värk.
Solstraalen: Lucas är jätte fint namn, minst yngsta son heter det
men när han föddes var det inte lika vanligt, 10 plats tror jag det låg på då 2001.
Vilgot är oxå fint
Vi funderar på Molly, ligger på plats 43 nu.
Ja det är svårt med namn, vi ju stora barn tonåringar på 15 och 18 år som oxå ska vara med och bestämma, så det är inte lätt att hitta ett namn alla 4 gillar
har inte sagt till dom att dom ska få en syster, 18 åringen är bergis på en lillebror, gissa om han blir överraskad på förlossningen
jasg har köpt semi elastiskt stödbälte från Gula Rehab.
Jätte bra skönt att ha på sig, jag hde det på mej inatt och himmel vad skönt det var, sovit som en stock inatt
Sen läser jag å lappen att man INTE ska använda bältet på natten.
Vaför? Nån som vet?
LindaoJohan: men det är väl inte farligt? Jag sover ju bättre med den på än utan.
Ska fråga min Bm vad hon säger.
mammab: åh vad gott det där lät, jag älskar broccoli, ska testa ditt recept i morgon tror jag