Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Little baby: vet precis hur det är, har inte så ont i ryggen men i bäckenet och blygdbenet bränner som bara den.

sen har jag nått som liksom låser sig i vänster skinka så jag inte kan röra vänster benet ibland.

har börjat vagga som en anka Fundersam

funderar oxå på att ringa min BM och be om tid till doktorn för sjukskrivning, min Bm ville ju fixa det förra veckan men jag velade då.

• annki72
    little baby skrev 2007-04-08 16:07:42 följande:
    Ja fyyy jag vet,  jag lär väl inte kunna gå...men o andra sidan sitta i solstolen med en färskpressad juice i handen och massa glass och frukt och njuta ....inte så dumt det heller ...(eller i skuggan kanske är skönare) ...hehe ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    haha det där lät faktiskt inte så dumtCool
    mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72

little baby: jag ska börja på vattengympa nästa vecka hoppas verkligen att det hjälper.

Precis ingen tackar än för det, och man måste ju tänka på sig själv och bebisen nu.

jag har sökt HP och hoppas få det, men min BM vill inte jag jobbar ända till v32 då jag jobbar mycket nätter, det är tydligen inte bra.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72
    Lindisen81: Ja vissar dagar skulle man verkigen vilja ha kryckor, kan knappt gå Gråter

berättade för min ena jobbar kompis att jag funderar på att sjukskriva mej, men hon tyckte att det räcker väl med halvtid för det är ju inte så krävande jobb,
    Hallå??? jobbar vi på samma jobb eller????Skrikandes
  • annki72

har oxå hört att det är svårt att få HP i barnomsorgen, jag jobbar som personlig ass. och där brukar man nästan aldrig få avslag.

har förståt att det är väldigt olika hur lång tid det tar, men om det är länge sen du skickade in så ring och fråga dom om dom vet nått.

• annki72

mammab: lider med dej Gråter önskar jag hade ett bra tips som lindrar till dej, men tyvär så har jag inte det...

• annki72

Ja tänk den som kunde ha lite vuxenlek i soffan ändå, men det är stört omöjligt med 4 barn mellan 6-18 år och deras vänner som känner sig hemma hos oss Fundersam

sen skulle det vara roligare om man hade gubben hemma oxå, men han föredrog grisarna i skogen ikväll före mej  Gråter

• annki72

Godmorgon, go vänner!!

idag är det 100 dagar kvar till dagen D!!!!

Nu börjar nedräkningen!!!!!!!!!!
  • annki72

jag har sjukt kraftiga värkar i magen nu, pallar snart inte

har pratat med sjukhuset och jag får komma in om jag vill, men är ensam med mina små så det är inte så smidigt just nu.

Men de sa att så länge jag känner barnet röra sig och inte har blödning så tyckte dom jag kunde avvakta.

ska ta en alvedon och gå och lägga mej nu tro jag och hoppas det går över, hoppas inte det ska vara så resten av tiden bara.

Hoppas allt är ok med er andra, orkar inte läsa igen ca 10 sidor som jag är efter

• annki72

Tack, nä inga bebisar än, men blir ju orolig, det är ca 10 min mellan värkarna som håller i sig 1-2 min.

har haft så här ont en gång tidigare, och det gick över så jag hoppas det släpper nu oxå.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3