Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Jo då jag hänger med, har tagit en alvedon, nu är det ganska lungt men ska ta och krypa ner i sängen nu.

Nix har inte varit badet, men i morgon bär det iväg på vattengympan OM allt är ok vill säga

Tack för att ni finns, det är så jobbigt när man sitter ensam, vill ha hem min  gubbe nu, men han slutar om 3 timmar så jag får hålla ut.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72

madelene87: Foglossning, bäckenuppluckring kanske?

jag har det och har fruktansvärt ont i höfterna och en brännande känsla i underlivet, blygdbenet.

• annki72

Godmorgon tjejer, jag är kvar hemma, haft en ganska jobbig natt men efter många om och men somnade jag.

Ringde BM och fick en läkartid den 23/4, hon sa åt mej att åka in till akuten om det hände igen, jag får absolut inte ha så ont igen, skulle åkt igår sa hon till mej....

har kraftiga SD idag men inte på långa vägar som igår, hon var inte jätte pigg på att jag ska gå på vattengympan idag heller, men sa att jag kan testa men minsta lilla det grö ont så måste jag avbryta, det är min BM som håller i gympan och det känns rätt skönt.

vet inte hur jag ska göra nästa vecka, då jobbar jag jätte mkt och jag kan ju bara sjukskriva mej 1 vecka själv, får väl ta ut VAB för mina killar några dagar så jag slipper jobba.

Nu kommer jag iallafall ta lungt, min man vill inte jag jobbar mer, han sa " kvittar väl om vi inte får pengar ett par dagar så länge du och  bebisen mår bra!"

och det är ju sant, men ibland är man lite korkad, vill ju inte sätta jobbarkompisar på pottan, vi har så lite vikarier så de ordinare blir tvungna att gå in.

Milla: grattis till grabben och välkommen i gänget  

• annki72

beckha: Kolla tappen? varför? BM sa inget om det....

jag har så super ont i underlivet, kan det vara ett samband med värken igår?

börjar bli orolig nu, har aldrig haft så här ont med de andra 4:a barnen

• annki72

Nu är jag hem kommen från vattengympan, jisses vad skönt det var.

testa det om ni får chansen!!!

Kunde rör mej fritt utan värk i en hel timme, det var verkligen skönt och sen en härlig avslappning med förberedelse inför förlossningen

jag rör mej smidigare nu om än lite värk, hoppas att det håller i sig.

• annki72

beckah: en frisk person ska ligga mellan 4-6 i blodsocker.

Men vet inte om man kanske ligger högre som gravid, men att allt under 10 skulle vara ok, låter mkt.

Låg jag på 7 eller mer skulle jag bli misstänksam på diabetes.

• annki72

Jonali: grattis till tösen

• annki72
    humlan1973:  Tycker att Ringao är jätte tufft speciellt när er andra son heter Elton
  • annki72

Humlan1973: Låt folk tro vad dom vill, gillar man ett namn så gör man.

Elton & Ringo, låter fint tycker jag. Dom lär ju bli ganska ensamma om sina namn, dom är ju inte jätte vanliga

• annki72

Lindisen81: Ja där kan man fynda, jag har handla mkt därifrån

Det var inte jag som tipsade

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3