Godmorgon tjejer, jag är kvar hemma, haft en ganska jobbig natt men efter många om och men somnade jag.
Ringde BM och fick en läkartid den 23/4, hon sa åt mej att åka in till akuten om det hände igen, jag får absolut inte ha så ont igen, skulle åkt igår sa hon till mej....
har kraftiga SD idag men inte på långa vägar som igår, hon var inte jätte pigg på att jag ska gå på vattengympan idag heller, men sa att jag kan testa men minsta lilla det grö ont så måste jag avbryta, det är min BM som håller i gympan och det känns rätt skönt.
vet inte hur jag ska göra nästa vecka, då jobbar jag jätte mkt och jag kan ju bara sjukskriva mej 1 vecka själv, får väl ta ut VAB för mina killar några dagar så jag slipper jobba.
Nu kommer jag iallafall ta lungt, min man vill inte jag jobbar mer, han sa " kvittar väl om vi inte får pengar ett par dagar så länge du och bebisen mår bra!"
och det är ju sant, men ibland är man lite korkad, vill ju inte sätta jobbarkompisar på pottan, vi har så lite vikarier så de ordinare blir tvungna att gå in.
Milla: grattis till grabben och välkommen i gänget