Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Ja det fruktansvärt,förmodligen vet/känner vi de som blev påkörda oxå

Usch kan inte tänka på nått annat just nu.

• annki72

Välkommen Simbad, klart du får hänga på

har idag pratat med mamman till han som körde bilen, stackarn mår så dåligt, jag lider med honom olyckan var ju inte hans fel men han kommer ju ändå var skyldig till en annans död

Till nått helt annat, är det nån mer än jag som svettas otroligt mycket? jag blir tokig snart, svettas utan att göra nått, känns så ofräscht liksom

• annki72

Måste fråga igen, Är det bara jag som svettas otroligt mycket?

Sen en fråga till, när jag har ätit mat får jag så extrema kramper så jag tror att jag ska dö, nån mer som har liknande?
    Tycker det är riktigt otäckt

• annki72

nu känner jag mej riktigt osynlig här inne, skrev 2 inlägg igår med frågor men ingen såg mej, eller ville se mej

Vet att det är lätt att missa, men man känner sig osynlig

Skit samma, hoppas att ni alla mår bra, jag mår hyfsat men har klarar inte att gå långa sträcker längre få så ont i magen, men det hör väl till.

• annki72

Vickyb: Jag kanske det, har inte tänkt på det att man kanske bör tugga mer ordentligt nu, och jag äter nog alldeles för fort och ibland för mycket, det ligger nog nått i det

Ska äta lungnare idag och tugga ordentligt då får jag se om det blir nån skillnad

Ps. tack för att du såg mej

• annki72

vickyb: Det är nog så för nu har jag ätit middag och jag än inte fått några kramper

• annki72

ÅHHH blir så sur, satt och skrev ett långt inlägg och när jag skickar det kommer " sidan kan inte visas" upp, och allt jag skrev var borta

ville bara gratta jessa6 på födelsedagen!

önska little baby lycka till på UL idag!

Nu ska jag ta tag i städningen igen

• annki72

Lindaojohan: oj vad jobbigt, hoppas att din läkare sjukskriver dej 100%.

det är väl vanligt att jobba skift även på dagis? det gör dom på min sons dagis iallafall och det funkar jätte bra.

Vi har en fröken som är gravid och bara jobbar 25% och på olika tider, funkar det med.

Lycka till!

• annki72

OJ är det bara 4 månader kvar????

Känns som en evighet kvar ju, men när jag läste vad du skrev mammab så var jag tvungen att räkna efter och det är ju bara 4 månader kvar

• annki72

mama77: grattis till tjejen!!
    jag undrar precis som du hör gör man??
    vi har ju 4 grabbar tidigare och får nu en tjej, hur sjutton tar man hand om en tjej??? jag kan ju bara grabbar

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3