Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

morrn på er!
    skäms nästan över att berätta... men jag åt världens största glass till frukost!!1 Rekommenderar Hansens nougatglass, pinnar. stora och bra och smakar himmelskt!! Dock superdyra och säljs bara på välsorterade affärer. Finns i tre-pack.

Ang blommor; min älskade söta sambo kommer hem med rosor lite titt som tätt, sånna långa fina jättestora, alltid tio stycken oxå! Han är så gullig, för han ger dom alltid helt utan förvarning, riktigt överrasskande.

Idag ska jag storsyäda här hemma!!! Dammsuga så jag tar mig igenom ner till grannen typ!!

• Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-05-11 09:04:01 följande:
    har ja underbara föräldrar eller vad? eller ja "styvpappa"..va på stan igår med mamma å hitta ett par mamma jeans på rea! 249 kr..woho..men känndes endå dyrt eftersom ja jag är pank! så mamma gav mig 100 kr så behövde ja bara betala 149kr men så berätta mamma det för henns snubbe då. han blev ledsen för min skull, för ja tom tyckte att ett par rea pbyxor var för dyrt. så han skulle sätta in 1000 kr på mitt konto!han är värd guld, super gubbe min mamma träffat!
    gu va skönt!!! ja min mamma har oxå träffat en sån där supergubbe, he he
  • Lindisen81

mina crocks kopior från thailand är super rosa!!!! me like Räcka ut tungan

har städat nu hela morgonen! känns sååå skönt att ha det gjort, ska nu bara hänga up pen maskin tvätt som jag var tvungen att nödtvätta i maskinen i lägenheten. har stora tvättstugan först på söndag, men man kan ju inte gå utan underkläder kanske... elen blir ju så dyr när man  tvättar hemma men ganska bekvämt med bara nån maskin då och då, sedan är det ju super när bebis kommer!!

Har en bänkdiskmaskin, en sån liten... räcker inte så långt ska jag säga. längtar efter en riktig diskmaskin!

Kan någon hjälpa mig?? Hittade en sida förut med barngrejer, alla mina sparade bokmärken försvann ju när vi fick nya datorn... jag hittade på den sidan små krokar i olika färger man kan ha på vagnen som man hänger påsar på... vet nån vad jag menar för krokar och var jag hittar dem??

• Lindisen81

humlan inne nu eller? tänkte man skulle få en liten uppdatering om vad som hänt idag, vad som skrivits om! Hon brukar ju ha full kollRäcka ut tungan orkar inte läsa igenom allt!!

Själv har jag varit till nyköping idag för att fira brorsans son som fyllde fyra! sååå stor han blivit! På vägen dit råkade vi snubbla in på brio i nyköping... där var det 50% på ALLT pga brand!!!!!! Men det va inte mycket saker kvar tyvär, men lite fick jag med mig, he he; Bärsjal, babysitter, vagnleksak, spelande docka, spjälsängskydd, kläder... kommer inte ihåg om det var mer saker, men fynda gjorde man ju!!!!! Känns så himla kul, å grejerna luktar inte ens rök då det legat i kartonger å varit inplastat!

Ikväll blir det schlagerfestival med dip och chips!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3