Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

städ dag blir det här hemma imorn oxå! ner med saker  i källaren, dammsugning, damma, torka golv.... ja allt! men sambon har ju lovat att göra det mestaGlad

inget alls på tv!!! har kollat på postkodmiljonären, bonde söker fru, extra extra... tror det va nåt där emellan oxå, himla intrssant kväll!
    käkat massa smågodis har jag gjort och vaniljbulle... å delat på en stor coca cola har vi hunnit med!

• Lindisen81

hej på er. här skiner solen!! äntligen!! vi har varit till ieka idag och hittat lite småsaker, sedan till babyland å köpte ett litet bebistäcke, sedan en nikeoutlet å köpte en superbra utflyktsryggsäck! Vi som skulle städa idag.... ja ja får ta det i veckan!!

HAr så ont i vänster ljumske... vet inte vad det beror på, känner inte igen  det onda... hoppas bara på att det försvinner.
    Men här är iallafall en till som har svårt att sova. Rygg gå inte att ligga på, då kan man ju inte andas, på sidan är det svårt då jag har så ont i höfterna så jag vaknar ju hela tiden... när jag väl somnat så måste jag upp å kissa, sedan har jag supersvårt att somna om... jag är verkligen sjukt trött nu hela tiden!

• Lindisen81
    zandrisen skrev 2007-05-20 16:48:23 följande:
    Bra att du påminde mig Lindisen, ny vecka här med, fast 31! Magbilder för de senaste veckorna kommer i veckan, så snart vi får tillbaks vår dator.
    spännande! så kul å se hur allas magar förändras!!
  • Lindisen81
    kaffe var det ja!!!!! måste fixa, men först bara skriva lite, he he!!

Godmorgon på er, hoppas ni sovit bättre än jag... har kommit fram till att jag varje natt är vaken mellan halv fyra å sex, sen somnar jag... vaknar halv sju när sambon går upp å somnar om till halv nio... känner mig seg idag...

ska städa LITE bara, lovade sambon dyrt å heligt att inte göra det, men vafan det blir ju aldrig gjort annars!

Solen är lite blyg idag, men lite luckor mellan molnen tror jag att jag anar. Ska städa lite på balkongen oxå!

Måste runga fk idag, fyllde i en lapp i förra veckan om min ändrade sjukskrivning, nu har jag fått en lika dan lapp igen, men med ett nytt datum på... något har blivit fel å jag tror min utbetalning blir sen från dom... shit har ju massa grejer på autogiro ju...
  • Lindisen81
    misan84 skrev 2007-05-21 10:05:43 följande:
    Godmorgon tjejer!!Idag är det dax för min första träff i familjegruppen hos bm. Är i vecka 34 nu och hoppas att jag inte hinner gå alla fyra gånger hehe. Men min sambo ska inte med...snyft... Han kan inte ta ledigt så mycket då han har en lång resa till jobbet med.. men det får la gå an ändå.. Har ni börjat gå föräldragrupp än??Hoppas ni med all kramp mår bättre idag och att ni sluppit myggen
    jag och Vallmar går i samma föräldragrupp och vi har den sista träffen imorn. totalt blir det tre träffar.
  • Lindisen81

tror jag har en massa sammandragningar.... det typ knyter sig i magen, samtidigt som det känns som om bebis vänder runt å har sig... men magen blir stenhård titt som tätt... men sammandragningarna gör väl lite ont? har haft det, tror jag, å då har det gjort ont tills det släppt å bara varit kanske en endaste... men nu kommer det en sån där känsla av att magen knyter ihop sig typ hela tiden... ska man bara ta och varva ner lite då eller??

• Lindisen81

Beckah; coolt ju!!

Drömmar e ju ganska otroliga! Jag har drömt ett flertal gånger att vi får en flicka, enligt spådomar är det en flicka och enligt rutin ul samt köns ul en flicka! däremot en pojke enligt fl`s kina grej och enligt alla de där testerna man görFundersam

• Lindisen81

jag ska oxå ner i vikt efter detta! Vill ju trivas med min kropp. men har f-n inte råd med dyrt träningskort igen och kommer ändå inte ha tid att utnyttja det. SKA nog lyckas ta mig tillbaka i vikt, vägde 49 vid inskrivning, men vill ligga på max 55, ska väl gå bra. Snart är jag på 60 kg så lyckas jag inte så dumförklarar jag nog  mig eller så!!

• Lindisen81

jag lägger mig i "orka-inte-bry-mig-facket"!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill bli tjock å glad å ösa i mig kexchoklad! ha ha, nä men bara man mår  bra å trivs me sig själv!! en del har lättare att gå ner i vikt, andra inte, en del har lättare att gå upp i vikt!! thats life lixom! kan vi lägga ner viktsnacket? kanske öppna en till tråd med bara viktprat?? he he! nu ska jag laga fet mat med bacon, matlagningsgrädde å grejer och avsluta det hela med ett gäng bullar!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3