Halvblod skrev 2007-05-09 14:26:00 följande:
Var på första föräldraträffen idag. Kul att träffa lite andra par och otroligt nog så var där ett par till som vi kände passade ihop med oss. Jag går ihop med de flest människor utom de fördomsfulla, och tyvärr så är många fördomsfulla när det gäller hur man ser ut som gravid. Jag känner när jag går på stan tex att äldre tittar på mig och virrar på huvudet medans kidsen verkar tycka att jag kommer bli en häftig mamma. Tyvärr var där någon i gruppen som var lite överlägsen mot mig men det skiter jag fullständigt i...jag ska nog visa att jag ska bli en fan så mycket bättre mamma trots mitt utseende!
stå på dig bara!!! Fattar inte hur folk bara ORKAR bry sig om ditt å datt!!!!! vaddå inte ha ett liv alltså! Klä dig ännu "värre" än du annars gör på nästa träff bara för att retas med kärriongen! ha ha, tror de flesta i själva verket önskar att de vågade klä sig lite mer som de vill och känner för!!
Enligt vuxentestet;
Din ålder borde vara 41.2 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse (jag är 26....) såhär står det;
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Var på mvc idag för rutinkontroll. vikt 58 kg (+ 8 sedan inskrivning) sf mått 26, i vecka 28+3 och hjärtat tickade på lika fint som vanligt!!!!