Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

Beckah; de där läkarna verkar ju lite luddiga alltså....

ååååååååååååååååååå, ORKAR inte vara förkyld mer!!! detta är nog tredje gången sedan november jag är  förkyld tror jag! har nu nyst tre gånger inom loppet av en minut å näsan bara rinner!!!! tack å lov att jag bara  jobbar imorn oxå sedan ledig till nästa onsdag (sjukskriven). blir så trött på att ständigt vara förkyld!!!!!!!!!!!!!!

• Lindisen81

godmorgon på er!
    Har läst att zandrisen åkt in igen... håller tummarna!

Zelda; har röstat!

Ang vikt; har gått upp 8 kg sedan inskrivning, väger nu 58 kg i vecka 28+4. HAr gått upp ungefär fyra kilo de senaste tre veckorna så nu börjar det ju hända lite saker. Gissar på en total viktuppgång på ca 12 kilo, då har jag fyra till att gå upp... kanske blir mer med tanke på vad jag proppar i mig... delicatobollar å glass e ju favvisar!

Ska till en ortoped idag och kolla min knöl på stortån. Den är stor å gör ont, får se om dom kommer vilja operera den, vissa dar kan man ju inte ha skor på sig för att det gör ont, i en TÅ lixom!

Sambon köpte nån cultura dofilus vanilj till mig, smakar ju .... ja jag tänker inte skriva det jag tänkte... han tyckte det skulle va bra om jag fick i mig lite sånna där snälla bakterier, ja det va ju omtänksamt!

• Lindisen81

mammab; ja men det är exakt så min tåknöl är! stortån har börjat växa inåt å e nästan under de andra tårna... har blivit lite mer de senaste åren, ja jag har oxå hört att det kan växa tillbaka... KAn ju inte använda pumps, tycker det e sååå snyggt....

• Lindisen81

Grattis alla nyförlovade!!! Mysigt!  väntar med spänning efter att sambon ska föreslå nåt sånt... kanske får vänta ett tag då...

Var hos läkaren idag ang min tå, han sa att den bör opereras men måste vänta MINST ett år! Dom opererar inte under graviditeten, sedan kan dom inte göra det så länge barnet är så pass litet då jag har en läkningstid på typ två månader att se fram emot utan att få bära bebisen.... *suck* får väl ha ont i den j-a tåknölen ett tag till då!

Superont i höfterna idag på jobbet, vill må bra nu! NU får det vara nog med besvär och klagande!

• Lindisen81

mammab; nej exakt! ja jag har oxå lidit av knölen ett tag men aldrig tagit mig tid att kolla upp den. nu när den bara blir värre tänkte jag att det va dags! Trodde det va en enkel operation med snabb läktid så man kunde få det gjort innan bebis ankomst men nej då!

Nu måste jag ta in mina stackars blommor som inte riktigt gillar kylan. sommar, var är du?????

• Lindisen81

zandrisen; ja jag har sånna! och dom har ju blivit räddningen, vissa dar värker ju knölen så mycket å vissa dar känns den inte alls!

anki; jag vill med ha en liten kiosk, skulle vara exakt rätt för mig vad jag skulle orka med! en liten sån där mysig med massa glass, wow, ska nog föreslå det för sambon!

• Lindisen81
    Trollie skrev 2007-05-10 18:07:55 följande:
    lindisen:Att jobba i kiosk under turistsässong är nog utav det jobbigast man göra, man brukar känna sig som en sladdrig disktrasa när stängninsdags kommer på kvällen, men kul är det !
    ja jag har jobbat i en kiosk i vaxholm under sommaren, massa att göra men kul som f-n. saknar det jobbet lite!
    annki72 skrev 2007-05-10 18:09:13 följande:
    Lindisen: vår kiosk är inte jätte stor,men vi har ett fik och camping oxå så det finns mkt jobb och mycket spring så i sommar kommer jag inte jobba där, bara sitta och titta på och äta glass och godis poch fika när jag är sugen Inte dumt det heller
    mysigt, som det ska vara!
    mrsbygg skrev 2007-05-10 18:10:31 följande:
    vi har det i släkten! skit skoj, hoppas saga slipper men det ser inte ut som det..jag försöker skuta upp op så länge som möjligt eftersom d är större risk att d återkommer om man gör det tidigt..och nått år eller två ska ja väll kunna pinas..jag har juh på båda fötterna och man kan bara op en fot i taget så blir små jobbigt...
    he he, ja jag har med på båda fötterna, men den högra är mer än den vänstra (men den växer å e snart lika som höger)
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3