humlan1973 skrev 2007-04-18 14:33:06 följande:
Jag har en kompis som de sa att det ser ut som en tjej... hon har 2 pojkar innan. Sa hon blev jatte glad! hoppas att det stammer for henne da! Hur kanner du dig nu? Ar du fortfarande i chock?
Nä jag smälte det ganska fort. trodde jag skulle sörja att jag förlorade Alva men så blev det inte. Hon bara poff försvann

jag fick ju världens bästa ersättning: Alvin, som synes himla söt dessutom
Fick bara en bild...och det var denna för jag spelade ju även in en CD-skiva med UL:et så då fick jag ju bild på hela Alvin och snoppen och allt. Jätteglad.
Så kommer ag hem och stoppar skivan i datorn och då händer det som inte FÅR hända...skivan är TOM! Jag vet inte om jag på något sätt kan beskriva hur ledsen jag är över skivan...tårarna bara forsar...ganska löjligt egentligen...är väl hormonerna...
Jag har iallafall ringt dit men de har inte telefontid...jag är så himla ledsen och besviken!
Mathias har precis bytt jobb så vi bestämde att han inte skulle besvära nya chefen med att ta ledigt eftersom vi ändå får UL:et inspelat...och så blev det inget på skivan...nu får han inte se Alvin och huvud, mage, ben, snopp och pung.
Jag ska kräva en ny tid för så här ledsen har jag inte varit på flera år tror jag. dagens i-landsproblem: jag har ingen film på sonens snopp...