-
he he, ja jag är väl ute i lite god tid! men nån väska är inte packad, det får vänta tills typ tre veckor innan! men brevet har jag börjat fila lite på och fundera över, men kommer nog lägga till, ändra , ta bort osv under tidens gång!Beckah82 skrev 2007-05-17 15:55:12 följande:Oj vilket utförligt och bra brev tack för ideer.Själv har jag inte ens funderat över att skriva ett...inte på att packa väskan heller. Men shit det börjar ju närma sig... -
ha ha, ja så kände jag oxå förut! men läste nyligen i zandrisens blogg, superfin förlossningsberättelse! Nu längtar jag mer och ser fram emot det kommande. samtidigt som en stor del av mig fortfarande skriker HJÄLP!!!!tacky skrev 2007-05-17 16:00:59 följande:vilket välskrivet och bra brev. det ska jag definitivt kopiera delar avmitt förlossningsbrev skulle i nuläget lyda ungefär såhär: "HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!" -
har läst berättelsen och kommenterat!!Prinsessan Zelda skrev 2007-05-17 17:17:16 följande:har också en förlossningsberättelse om du vill läsa. vet inte hur fin den är, mest bara fakta liksom men ändå hittade bikini idag som passade mina nya jättelökar bild finns i fototråden. -
ha ha, skön inställning ju!! skulle oxå vilja ha samma inställning. tyvär är jag nog lite för osäker för det och har svårt att lita på andraveronicaq skrev 2007-05-17 19:02:48 följande:ja ska inte ha nå brev...jag kan prata.. hahaha o om inte så kan killen o om inte han kan så vet dom oftast va dom gör.. bara ungen kommer ut -
f-n fick inte bort all annan text, klart det är okej att kopiera ur brevet om du hittade delar som du tyckte va bra!!Halvblod skrev 2007-05-18 08:29:32 följande:God morgon tjejer!Lindisen: Jag har kopierat till förlossningsbrev och tänkte låna lite därifrån när jag väl ska skriva mitt...hoppas det är okej!Igår var vi (och resten av Helsingborg) på IKEA och planerade våra inköp...så idag åker vi dit när älsklingen kommer hem efter lunch. Det ska köpas nytt golv till vardagsrummet, ny soffa, nytt köksbord, ny förvaringshylla till köket, en stor "trävägg" så att vi kan skärma av köket med vardagsrummet, soffbord...plus en hel del annat "smått & gott".Det ska bli såååå kul att fixa till här hemma (jag pekar, sambon fixar...hehehe) nu i helgen för så fort det är klart så bli det till att göra klart bebyrummet oxå Jag hade planerat att ha diktad säng+skötbord från IKEA...men tydligen har skötbordet utgått. Det ska ersättas har jag hört men har inte lyckats få besked om när det nya kommer. Så jävla typiskt att man inte köpte det från början när man visste vad man ville ha...men men...inget att göra åt nu så det blir till att vänta.
Hoppas det är bra med er alla härinne. med mig är det sådär... igår kväll fick jag en svimmatack, sedan började hönder och armar skaka. vänster slutade ganska fort men höger hand och arm skakade och typ ingen känsel... vi åkte in till akuten. Fick ta en massa prover å sånt. allt visade helt normalt. Läkaren sa då att antingen kan det vara en propp i hjärnan eller en psykisk åkomma i samband med stress.... okej vad gör vi nu då?? jag fick ligga kvar under natten typ mot min vilja för att röntga hjärnan dagen därpå (imorse alltså) Hjärnröntgen va ok och på morgonen kändes det mycket bättre, förutom att hag knappt sovit något alls. E n ny läkare kollade på mig och slutsatsen blev; blodtrycksfall i samband med stress. det blev värre av att jag stressade upp mig själv och inte andades ordentligt.... så det va ett litet äventyr inne på sjukhuset det. -
ska gå å vila nu ett tag, tittar kanske in ikväll igen, ha en bra dag!
-
jag blev tipsad om at OM det händer igen, ska jag dricka cola eller ta dextrosol och att jag ska lägga mig ner på sidan omedelbums! nu känns det bra illafall, men det va lite läskigt innan man visste vad det var. läkaren sa ju att jag hade samma symptom man kan ha vid propp i hjärnan lixom!! men idag är det vila för hela slanten! så skönt att vara hemma med johan alla fallPrinsessan Zelda skrev 2007-05-18 12:40:17 följande:Va läskigt Lindisen. Förra graviditeten fick jag ett blodtrycksfall och svimmade hemma på morgonen när jag gick upp. slog i huvet och fick massa blåmärken då jag ramlade in i ett element och sen på klinkersgolvet. Men jag uppsökte inte vård i och för sig. Ta det lungt nu så det inte händer igen. -
ja här inne har det varit lugnt idag verkar det som! Jag kan meddela att jag mår mycket bättre efter att ha vilat hela dagen. Känner mig fortfarande trött och ser fram emot att ligga i soffan och bli ompysslad hela kvällen. Har typ fått förbud av sambon att greja här hemma
jag måste vila säger han... bara att lyda order då kanske...
mammab; går det inte över bör du kanske ringa för att se att inget är tokigt med dig eller bebisen, bättre kolla en gång för mycket!!
Avis på alla er som varit runt å handlat. skulle va lite småkul att åka till ikea, men det får bli en annan dag!!
-
kolla din gästbokVallmar skrev 2007-05-18 17:37:26 följande:Lindisen: Usch va hemskt!! Försökte ringa dej idag men du kanske låg o sov då?Becka: Va tråk o jobbigt det här med Victor, hoppas allt ordnar sej till slut!!Jessa6: Va blev det för vagn? Var på IKEA igår o shoppade loss igår, härligt med nya grejer!! -
mammab; "hoppas" bebisen vill komma LITE tidigare då... men BARA om den mår bra och allt det där