• Tania

BF Juli-07 Nr3

Monnie: Om ni har hemglass-bilen hos er så är det bara att gå in på www.hemglass.se och kolla in deras rutter.

jag själv var ute i en kvart och väntade på glassbilen idag och sen när jag kom in (utan glass) såg jag på hemsidan att de ändrat dag från torsdag till freda.... så jag får vänta en dag till
    Men i morgon tar jag en xtra stor påse med en massa olika glassar i istället
  • Tania

God morgon!

Sitter här och väntar på att bli hämtad av min pappa så vi kan åka till jobbet. Micke ska ha lilla bilen idag eftersom han och Melle ska åka till Busborgen. Han skulle ju kunnat ta nya volvon men den har han ju kört sönder backspegeln på så den står i garaget i väntan på reparation.
    Jag har faktiskt sovit bra idag... konstigt nog. Jag vaknar ju visserligen många ggr men då har jag tittat på klockan och sett att jag haft god tid på mig att somna om. Det är skönt det.
    Jahapp... idag ska jag promenera hem från jobbet så vi får väl se om jag kommer hem eller bygger en koja i skogen och bosätter mig där.
    Har ni märkt hur stora fästingarna är i år?????
    Micke har sett två stycken skalbaggsliknande fästingar på katten som är ca 1cm långa..... urk!! En av dem var till och med vit så igår kväll fick han fästingmedel igår så vi får hoppas att de håller sig undan.
    Nu ringde pappa så nu sticker jag... ses i eftermiddag!
  • Tania

GOd eftermiddag!!

Jag behövde inte gå hem från jobbet för att min syster kom och käkade och då åkte jag hem med henne. Eller i alla fall till dagis vilket bara är 10min gångväg hemifrån i gravidtakt.
    Nu har jag det lugnt och skönt hemma för killarna är iväg och leker.
    Såååååå skönt!!!!
  • Tania
    Discovery skrev 2007-05-12 16:28:59 följande:
    BF 1:a Augusti.Discovery, 29.år (1:a barnet flicka) Sthlm
    Tror nog detta inlägg hamnat i fel tråd eller?
  • Tania

mammab: prova drick ett glas kallt vatten och se om du får någon reaktion... det brukar jag göra när jag inte känt något på ett tag.

• Tania

Idag har jag också en depp-söndag. Undrar om det har å göra med vädret eller vad det kan vara.

Jag har bråkat med sonen och är irritera på min man för att han är så barsk mot sonen hela tiden. Kan liksom aldrig kompromissa om något utan sonen ska göra allt maken säger utan ett pip. Visst... han är 4år... 
    Nu har vi inget att göra... jag sitter och glor på datorn som inte heller är nå skoj. Sonen har tv-förbud för att han varit odräglig idag. Maken ligger och sover.. tråkmåns.
    Känns bara som att man sitter och väntar på att klockan ska ticka iväg så att det är dags att gå och sova så man får gå upp och jobba imorgon.
  • Tania

Förresten... en rolig sak har hänt idag. 

Jag har äntligen hittat den perfekta skötväskan!!!!
    Jag har ju sökt och sökt och klämt och kännt men inte varit nöjd med någon och så igår när vi var till Barnens Hus så hade de fått in en ny sort som var precis så som jag vill ha den.
    Kostade bara 449:- också istället för över 1000kr som jag hade tänkt spendera på en baby Björn Dynamic som jag ändå inte var 100% nöjd med (den är jättetung UTAN packning)
    Ska leta fram en bild på den så får ni se.....
  • Tania

Jag vill matstrejka... jag vill inte laga mat!!!!!!!!!!

Har ingen lust alls och det blir inget gjort om inte jag ser till att det händer och det stör mig så enormt mycket.
    Om inte jag fixar mat i tid så får inte Melle nån mat.
    Så trött på att vara den som har förste-ansvaret.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3