• Tania

HEhe.... jag får skylla på gröten i min gravid-hjärna!!

Men som jag sa tidigare... hade man sett avatarerna istället för namnen så hade det ju varit simpelt. Jag kommer ihåg bilder bättre än namn
    (avatar = bilden vid namnet för er som inte vet)
  • Tania

Lindisen: DU kommer aldrig att se sprutan och du kommer (om du nu bestämt dig för att ta den) inte heller känna den i all annan smärta.

Jag bad dem till och med vänta tills en pågående värk släppte så jag kunde ligga helt stilla. Det var rätt ballt tycker jag... jag är såååå spruträdd.
    Plus att jag hade en ursnygg AT-läkare som ville vara med och se hur man satt en epidural.
    Jag kände INGENTING!!
  • Tania

Jisses.... monstret in min mage rumlar ju runt som en tok och jag känner sparkar/boxarslag både uppåt och neråt.

Ska bli spännande på måndag när jag ska till BM.
  • Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2007-04-23 19:46:51 följande:
    När BM säger att h*n har gjort det
    hehe... oki... tänkte mer om man själv kände.
    Kommer inte ihåg hur det kändes med Melle.
  • Tania

Det är fortfarande många som vill vara med på listan som för mig är okända och jag är ju här varje dag.... 

Vill ju inte att det ska bli en kopia på första listan där den som föder i juli vill vara med på en lista och skriver in sig.
    Vem bestämmer vilka som "får vara med"... usch... låter som lekisfasoner... det klarar jag inte...
    Ska jag ta med alla som vill vara med även om jag inte känner igen dem?
    Hjälp mig nu... jag vill inte vara en elaking.
  • Tania

Hej på er!

Och ett stort TACK till er som förstår vilket jobb det är att hålla reda på de som är aktiva (dvs skrivande eftersom aktiva läsare inte syns).
    Det är många som blivit stötta på något sätt och tycker att de är aktiva för att de läser varje dag men tänk på att JAG inte ser att ni läser... 
    ...det är ju absolut inte meningen att såra någon... Hade jag vetat att nya listan resulterat i att folk blir ledsna så hade jag hellre struntat i den.
  • Tania

Vos: Grejen är ju den att jag som uppdaterar inte SER när någon läser så därför faller vissa bort som ändå känner sig aktiva.

Det är absolut ingen tävling om vem som är mest populär utan det var många fler än jag som ville minska ner på listan så man lättare kan se BF på dem man pratar med regelbundet.
    Lite jobbigt att sitta och leta bland 153 namn... som det nu har blivit...
    Men vanliga Juli-07-listan är ju fortfarande kvar och uppdateras regelbundet av mig.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3