Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

BF Juli-07 Nr3

Usch...man får nästan dåligt samvete när man bannar sin graviditet så jag vill också känna den där mysglädjen ju...

Men det är jäkligt svårt när  jag är så anfådd att jag inte ens kan andas med stängd mun (UTAN att jag gör något...gör jag något är det värre), när varje millimeter av bäckenet ilar och ömmar, när ryggen är trött, när underlivet pulserar av ont åderbråck och när hela JÄVLA kroppen kliar som tokig...

Men jag ska försöka se det lite som en gåva självklart ser jag ju Alvin som en gåva...men han kom ju inte lättsamt kan jag inte påstå...

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Beckah82

Blir tokig. Kliar sönder mig snart....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Överallt! Magen och armarna och ansiktet är riktigt RIKTIGT kliande ikväll

• Beckah82

...å då har jag ändå Lergigan Forte ju...

• Beckah82

Det låter ju som om någon slags bakterie (här kommer jag och tjatar om GBS igen) orsakat dina SD...bra att de tog en Odling också.

Skönt att tappen är opåverkad iallafall!

• Beckah82
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-27 23:05:38 följande:
    BeckahVad var nu GBS?
    På min pres finns en länk till en tråd om GBS där det är noggrannt beskrivet
  • Beckah82
    Theresa1 skrev 2007-04-28 23:25:59 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-24/m20118626.htmlÖhhh menar de att min fina Max skulle vara bakom flötet?? Han kan inget jävla alfabet... inte räkna så långt heller...
    Ganska typiskt FL..inget att  hänga upp sig på. Här på FL är normalsnittet inte riktigt samma som i "verkligheten" så jag vette fasen om folk ljuger elelr om det bara är vanligt att folk med tidiga barn skriver om sina barns utveckling...

Jag har en tidig pojke men på väldigt mycket så är han sen om man ska jämföra med FL-bebisarna

Här går bebisar när de är 6 månader, föds med tänder, rablar alfabetet innan de är 2 år, cyklar utan stödhjul innan treårsdagen, kryper på knä när de är två månader osv...så ja...min tidige son är sen om man ska jämföra med FL-bebisarna
  • Beckah82

Så himla skumt hehehe mitt på magen...runt naveln har jag så mycket gamla bristningar från förra graviditeten att hela huden är en enda stor bristning...dvs huden är ultratunn där så när Alvin stoppar dit tex foten så går det klappa på foten hur bra som helst...det är så tunnt lager emellan, tunn hud, lite hinnor och sen ften...någon millimeter emellan bara...känns nästan som att klappa direkt på pojken

Det tycker han också för han blir jättesur när jag kittlar honom hehehe

• Beckah82
    Norrbagge: Jag har också så där jobbigt med kissandet men har funnit knepet

När man tror man är helt färdig tar man papper och istället för att trorka sig trycker man det mot urinöppningen. Alltså tryck-släpp-tryck-släpp samtidigt som man slappnar av.

Då brukar det komma en liten skvätt till av någon märklig anledning...har inte funderat så mycket på det mer än att det är jobbigt för att det tar 100 år att gå på toa nu för tiden trots att man bara ska kissa.

Ja och därtill även mycket flytningar...riktigt ofräsch känner man sig...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3