BF Juli-07 Nr3
Han började bantningen i går så vi får se hur länge det varar, brukar gå tre fyra dagar sen är det kört på, på fredag kommer det kompisar hit å då vill jag se honom äta sallad när vi mumsar grillat å potatisgratäng med mycke grädde i
Han började bantningen i går så vi får se hur länge det varar, brukar gå tre fyra dagar sen är det kört på, på fredag kommer det kompisar hit å då vill jag se honom äta sallad när vi mumsar grillat å potatisgratäng med mycke grädde i
Äsch han får leva på pulver
Natti natti
Mjukis Skickar en massa styrke kramar till dej!
Halvblod Skönt att inte behöva köra själv hela tiden
Rullgardinsflickan Fy vad jobbigt ! Stackars Albin!
Har säkert glömt hälften av det jag tänkte komentera, tror inte att hjärnan är riktigt som den ska, känns som jag har teflonminne !
tbmh: Hormonsvängningar i humöret är inte så kul! Efter middan får du kura ihop dej och sonen under en pläd och snaska på något sött och mysa lite! Blunda för kaoset i hans rum och bara varva ner. Kram!
Måste bara tala om, jag var in på våran lilla secondhand butik i dag och kunde inte motstå ett mammalinne som dom hade, prytt med texten IT STARTED WITH A KISS
Sen önskade jag att du hade varit med solstraalen dom hade ett par moss(militär)gröna mammabyxor, tänkte på dej när jag såg dom, lagom pris oxå 75:-, plus att dom såg fräscha ut.
Mjukis:
Jag måste oxå få komentera ditt inlägg om änglamammor, varför skulle ni inte vara välkommna överallt? Det var det dummaste jag hört! Och alla här på tråden verkar ju helt eniga ! Kramar
Vallmar:
Släkten är värst! Lite svårt att slå dövörat till oxå när hormonerna svallar. Har hon inga barn själv?
Jag har ju känt Plupp i flera veckor, men dom sista dagarna har det varit helt lugnt i magen så jag ringde min BM idag och fick komma upp till henne för att kolla så att allt var ok och det var det , hjärtat pickade på i 145 sen en kvart efter att vi kommit hem så började h*n buffa ganska rejält där inne så nu har min sambo känt Plupps rörelser för första gången ! Nu ska jag snart förbereda för kvällen, vi får kompisar hit och ska äta lite gott och dricka vin (alkoholfritt för mej inte lika gott men, men) Ha en bra kväll tjejer!
God morgon!
Fy vad jobbigt med krypningar i benen!
Då lät det bättre med hundpromenad, vill så gärna ha hund igen men sambon protesterar och så skyller han på min allergi men vad då jag har haft hund i alla år förrut och överlevt.
Idag ska vi åka till Karlstad på Mamma, Pappa, Barn mässan
www.mammapappabarnmassan.se/ hoppas att det finn mycket att titta på .
Halvblod: Vad tråkigt om ni måste lämna bort eran hund, det är ju en familjemedlem. Hoppas att kastreringen hjälper så han blir lite lugnare.
Vickyb: Fy vad jobbigt att känna som du gör, hoppas att det ordnar sej!
Var ju på mässa idag, måste säga att det var en besvikelse! Vi var inte där mer än högst en timma, är glad att jag hade fribiljetter, tycker inte att det var värt 80:-/person.
tbmh:
Du får bli bilhandlare
Hallå tjejer!
Har inte FK i erat län föräldrainformationsdagar? Här i Värmland verkar dom köra ca 4st per år i varje kommun. Har inte varit iväg ännu så jag är inte så insatt.
Men tvärtemot era erfarenheter så har jag fått jättebra bemötande av hanläggaren på FK, hon hade tom sin kollega att ringa mej och meddela att min sjukskrivningen gått igenom (hon hade själv varit tvungen att vaba), ville inte att jag skulle behöva vänta på beskedet över helgen, tycker jag var jätte gulligt!
Lindaojohan:
Kolla den här länken www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/barnet_fott/ersattning_fp/