BF Juli-07 Nr3
PrinsessanZ: Den här kursen kommer vi att gå igenom på föräldrautbildningen www.barnmorskeforbundet.se/images/stories/signekursen.pdf
vet inte alls om den är bra eller dålig, har inte hunnit titta på den ännu!
PrinsessanZ: Den här kursen kommer vi att gå igenom på föräldrautbildningen www.barnmorskeforbundet.se/images/stories/signekursen.pdf
vet inte alls om den är bra eller dålig, har inte hunnit titta på den ännu!
Hej Tjejer!
Oj vad ni skriver, men tefonminnet har drabbat mej så jag har glömt det mesta jag ville komentera !
Här läcker brösten för fullt, fast det är ingen som kan påstå att dom är jätte stora, har vuxit från A till B kupa.
annki72
Lättast är att anmäla vilka datum du vill ha FP för är via FK:s hemsida (du måste ha e-leg), då är det bara att gå in där och ändra dagarna när du vill, för som du säger man vet ju inte när underverket kommer!
annki72: Ja det kan du göra, om dom har rätt sgi på dej, annar ska du ju skicka in inkomstuppgifter.
Hallonfot: Visst kan göra det, men FK har ju "behandlingstid" på sina papper så då kan det ta ganska lång tid innan man får första utbetalningen.
Teen: Grattis frun !
linper: Jag är helt sjukskriven, men foglossningen är bara en del orsaken till sjukskrivnigen.
Beckah:
När ska oturen sluta förfölja dej (er)? Du måste ju värsta oturen både vad det gäller att få sjukdomar och läkare. Kramar om!
Pussel: 13kg plus !
Teen:
Var har du köpt klänning du hade på bröloppet? Den är ju bara så söt!
Zandrisen:
Lycka till! Håller tummar och tår att det går bra!
veronicaq:
Grattis till förlovningen !
Zandrisen:
Gott att höra att den lilla stannar i magen en stund till!
Mjukis:
Skönt att du (ni) verkar få bra stöd av läkare och barnmorskor!
annki:
Lite läkage ska ju inte vara farligt, så lägg dej ner och vila, ät något onyttigt och hoppas på att kramperna inte kommer tillbaka!