Inlägg från: Trollie |Visa alla inlägg
  • Trollie

Hej Tjejer!
    Oj vad ni skriver, men tefonminnet har drabbat mej så jag har glömt det mesta jag ville komentera !

Här läcker brösten för fullt, fast det är ingen som kan påstå att dom är jätte stora, har vuxit från A till B kupa.

• Trollie

annki72
    Lättast är att anmäla vilka datum du vill ha FP för är via FK:s hemsida (du måste ha e-leg), då är det bara att gå in där och ändra dagarna när du vill, för som du säger man vet ju inte när underverket kommer!

• Trollie

annki72: Ja det kan du göra, om dom har rätt sgi på dej, annar ska du ju skicka in inkomstuppgifter.

• Trollie

Hallonfot: Visst kan göra det, men FK har ju "behandlingstid" på sina papper så då kan det ta ganska lång tid innan man får första utbetalningen.

• Trollie

Teen: Grattis frun !

linper: Jag är helt sjukskriven, men foglossningen är bara en del orsaken till sjukskrivnigen.

• Trollie

Beckah:
    När ska oturen sluta förfölja dej (er)? Du måste ju värsta oturen både vad det gäller att få sjukdomar och läkare. Kramar om!

Pussel: 13kg plus !

Teen:
    Var har du köpt klänning du hade på bröloppet? Den är ju bara så söt!

• Trollie

veronicaq:
    Grattis till förlovningen !

Zandrisen:
    Gott att höra att den lilla stannar i magen en stund till!

Mjukis:
    Skönt att du (ni) verkar få bra stöd av läkare och barnmorskor!

• Trollie

annki:
    Lite läkage ska ju inte vara farligt, så lägg dej ner och vila, ät något onyttigt och hoppas på att kramperna inte kommer tillbaka!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3