BF Juli-07 Nr3
Jennsans:
Tro inte att ni blir ensamma med det läget, vi kommer och ockuperar !
Jennsans:
Tro inte att ni blir ensamma med det läget, vi kommer och ockuperar !
Pusselbiten:
Jag har bara varit till BM en gång ännu (inskrivningen i dec), ska inte dit förän andra april så det blir ju ganska långt mellean UL och BM (jag vaäntar första barnet).
Här fick vi stopp i avloppet i fredags så vi har bott på pensionat "mamma" under helgen. Nu är dom här med grävmaskin och rörmockare, hoppas det inte blir allt för dyrt, känns inte som att vi riktigt har råd med det
, fast man måste ju kunna använda avloppet oxå, sådana här gånger önskar man att man bodde i lägenhet.
Pusselbiten:
Massor med kramar till dej och din mamma! Du får försöka tänka som så att bebisen är en allt igenom positiv sak för din mamma och får henne säkert att må lite bättre psykiskt!
Zandrisen:
Tror du inte Calylite menar pepparfrukt typ chili? Verkar passa bättre med resten av ingredienserna.
Vickyb:
Hoppas att allt ordnar sej för er! Röd vagn är ju jätte fint, passar till både killar och tjejer!
Mammab:
Kan inte va så kul att ha depression hoppas att du får stöd och hjälp att komma ur det! Kramar till dej!
mammab:
Du är en hemsk människa pratar om en massa god mat och kladdkakor, förstår du inte att inleder oss andra i frestelse
Nena:
Har FK begärt in journalkopior från din läkare eller fick du bara avslsag direkt? Man kan överklaga deras beslut, då får din läkare skicka in ett ännu utförligare intyg, lycka till!
Mjukis:
Är inte ett dugg hungrig eller sugen på en massa gott !
Mammab:
De är ju perfekt om sambon inte gillar grädde då får du ju hela tårtan själv
(Saga kanske kan få en liten bit)! Han kan käka knäckebröd
Nena:
F*n vad jobbigt när FK inte lyssnar på läkaren! Hoppas att det ordnar sej man kan ju inte leva på luft! Har hör eller läst någonstans att FK måste betala ut ersättnning fram till den dag då man får besked om att dom inte godkänner sjukskrivningen, kanske någon här i tråden som vet mer om det.
Zelda:
Har alla gått in för att fresta ?
God morgon!
Åh vad härligt det är med solsken , men nu ser man hur skitiga fönstren är och resten av huset är dammigt det med men min rygg och mina höfter klarar ju knappt att jag damsuger så jag får nog fortsätta titta ut genom skitiga fönster
!
Sambon började glasa in våran veranda i helgen , ska bli så gâtt, fast det blir ju ännu mer rutor att putsa
!
Humlan:
Det var jag som har en "dubbelgravid" kompis, spännande artikel du hittat fast den tjejen var strået vassare.
Vickyb:
Vet inte riktigt vad jag tycker om stolen, men det är ju ungefär som att säga till barnen att gå in på rummet och tänka över saken, det har väl dom flesta fått göra någon gång.
Jen och Carolina:
Jag är också Rh negativ, vid första graviditeten är det väl ingen fara att antikroppar bildas eller har jag missat något?
Zandrisen:
Vilken tur du har som fått hjälp med fönstren, det kan jag tyvärr inte räkna med för det brukar vara jag som putsar mammas fönster och svärmor slet av en sena i ena axeln så här sitter vi tre stycken stackare !
Carolina:
Tack för svaret, får se vad min BM säger nästa måndag när jag ska dit då för första gången sen inskrivningen.
Känns som om det är massor av saker som ska kollas då.