Inlägg från: Trollie |Visa alla inlägg
  • Trollie

BF Juli-07 Nr3

Mammab: Gott gott! Och jordgubbar och havregryn är ju jättenyttigt !

• Trollie

Hoppas att det var falsk alarm Zandrisen! Några veckor till får vi hoppas att bebisen stannar i magen!

Solstraalen: Vad skönt att aurora bm lyssnar på dej och dina känslor!

Vad det gäller att bajsa på sej så skulle jag betala en hel del för att få göra det NU, här går det oftast en vecka mellan gångerna (trots laktulos, torkadeaprikoser, linfrön mm mm), inte kul alls kan jag lova!

• Trollie

Jag är en av dom som inte var med på nya bf-listan, och blev tyvärr lite ledsen , tycker ändå att jag är ganska aktiv. Sen är det väl gravhormonerna som gör att man reagerar lite starkare på allt.

• Trollie

Hugoboss: Jag är ju oxå i v 28, men med första barnet och har precis kommit hem från mitt tredje BM besök, landstinget måste spara pengar vettu !

• Trollie

Copernicus:
    Gravsymbolen är framme men sidan är tom, har du lagt in uppgifter om BF (eller sista mens) så att det finns något att räkna på?

• Trollie

Mammab: Du får köra lite huvudmasssage på dej själv, för en dag på IKEA får du inte missa , längtar efer att dom ska öppna i Karlstad (juki) då får vi bara 6 mil istället för drygt 20 som vi har nu.

• Trollie

Lindisen81: Tror nog att du kan vara sjukskriven fast att du är arbetslös, kolla på FK:s hemsida. Hoppas att det ordnar sej!

Mammab: Stackars Saga, skickar krya på dej hälsningar till henne!

Håller tummarna för att allt är bra med Zandrisen, Pusselbiten och deras bebisar!

• Trollie

Pusselbiten: Skönt att höra att bebisen är kvar i magen ännu, hoppas att h*n får stanna där ett tag till!

Teen: Lycka till hos BM, du ska se att allt är okej med den lilla!

• Trollie

Mammab: Stackars Saaga, skönt att ni fick penicillin!

Pusselbiten: RING! Du måste vara rädd om dej själv och bebisen!

Zandrisen: Skönt att hör att den lilla är kvar i magen ännu! Hoppas att han stannar där ett tag till.

Teen: hur går det? hoppas att du och bebben mår bra!

Själv har jag haft magsjuka sen i tordags kväll och varit totalt utslagen, får fortfarande inte behålla någonting. Om jag inte är bättre i morgon så får jag nog ringa sjukvårdsupplysningen. Som tur är så känner jag av Plupp hela tiden det är full rulle i magen.

• Trollie

Mammab: Flera sorter finns som stolpiller (men dom är tydligen mycket dyrare så därför skriver inte läkarna ut det direkt), be att få det så slipper ni förhoppnings vis problemet! Hoppas att dom ringer snart. Krya på dej kramar till Saga.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3